!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Jossel
17

  • Type Alfa: 159 sport wagon
  • *
    - Startende Alfist
Achteruitrij camera
« Gepost op: 13 november 2018, 14:16:36 »
Hoi, nog een vraag dus
kan men de unit vervangen door een unit waar ook een achteruit camera in zit? dus niet de beepjes maar echt een camera op het display?
Zou een grote hulp voor me zijn daar ik mijn nek erg moeilijk kan draaien zonder pijn
Weer bedankt op voorhand dus
Mvgr
Jos
*

Paul
1.848

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: Achteruitrij camera
« Reactie #1 Gepost op: 13 november 2018, 15:39:12 »
Hoi, nog een vraag dus
kan men de unit vervangen door een unit waar ook een achteruit camera in zit? dus niet de beepjes maar echt een camera op het display?
Zou een grote hulp voor me zijn daar ik mijn nek erg moeilijk kan draaien zonder pijn
Weer bedankt op voorhand dus
Mvgr
Jos
Ik heb een XTRONS unit gekocht, die kan worden geleverd met een achteruitrijcamera (voor een 2 tientjes extra)  ik vind het perfect werken moet ik eerlijk zeggen. Zie hier:
http://www.clubalfaromeo.nl/forum/show-your-ride/t7037/msg100357/#msg100357

XTRONS kunnen in principe in elke auto.
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

Jossel
17

  • Type Alfa: 159 sport wagon
  • *
    - Startende Alfist
Re: Achteruitrij camera
« Reactie #2 Gepost op: 16 november 2018, 11:35:57 »
Hey bedankt voor je reactie
Maar werkt de rest dan nog, nu kan je daar de instellingen en mycar en dergelijke ook op instellen...
lukt dat ook met een nieuwe?
Mvgr
*

Paul
1.848

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: Achteruitrij camera
« Reactie #3 Gepost op: 16 november 2018, 11:52:24 »
Hey bedankt voor je reactie
Maar werkt de rest dan nog, nu kan je daar de instellingen en mycar en dergelijke ook op instellen...
lukt dat ook met een nieuwe?
Mvgr
Ik ben niet bekend met mycar. Maar de XTRONS unit heeft ook kabels die het mogelijk maken dat al je stuurknoppen normaal blijven werken
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

Jossel
17

  • Type Alfa: 159 sport wagon
  • *
    - Startende Alfist
Re: Achteruitrij camera
« Reactie #4 Gepost op: 16 november 2018, 12:43:35 »
oke bedankt
ik ga eens op onderzoek uit dus  :13:
*

Milan.M
1.879

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Achteruitrij camera
« Reactie #5 Gepost op: 22 december 2018, 16:58:33 »
Hey bedankt voor je reactie
Maar werkt de rest dan nog, nu kan je daar de instellingen en mycar en dergelijke ook op instellen...
lukt dat ook met een nieuwe?
Mvgr

Bedoel je met “mycar” de interface van alfa Romeo op de uconnect systemen waarmee je trip informatie, rij eigenschappen en motor gegevens kunt weergeven?

Want dat werkt niet op aftermarket systemen... stuurwiel bereidingen etc kun je wél laten meewerken.
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV