!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > 164 / 166

Ik had weer eens iets vanochtend

(1/2) > >>

AlfaJan:
Vanochtend startte ik de 166, had een paar dagen stilgestaan. De auto deed het direct, zoals altijd. Alleen leek ie op 4-5 pitten te lopen. Stationair toerental wel OK, maar schudden etc, je hoorde het ook, het niet lekker lopen. Auto uit, en weer aan maar nog hetzelfde.
Toch weggereden en aan eind vd straat was alles weer OK. MIL lampje heeft niet gebrand trouwens.

Auto uitgelezen met examiner, ook rijdend, maar geen enkele storing, ook geen misfire. Maar nu ik dit intik, vorige week maandagochtend hield de auto tijdens rijden flink in. Je voelde echt véél minder power. Net alsof de LMM er geen zin had (die is net 5K oud). Echter, 's avonds, na werktijd was alles weer OK.

Dus, een echte Italiaan zeg maar. Iemand een idee wat dit kan zijn of die me een richting kan geven?

*Bougies net 3k oud, evenals de distri etc.
KVS blijft op peil, snuffelaar vindt geen olie erin. Olie prima op peil en weinig verbruik hiervan.

jwq:
vervuilde injector ? aanzuigen valse lucht ? wil nog wel eens een (moeilijk zichtbare) scheur zitten in dat geribbelde rubber koppelstuk bij de gasklep....

AlfaJan:

--- Citaat van: jwq op 19 maart 2014, 19:43:28 ---vervuilde injector ? aanzuigen valse lucht ? wil nog wel eens een (moeilijk zichtbare) scheur zitten in dat geribbelde rubber koppelstuk bij de gasklep....

--- Einde van citaat ---

Valse lucht niet in elk geval. Dat rubberen geval met silentbox is ook net nieuw, tesamen met de distri vervangen. Vanavond met 'koude' start trouwens weer geen centje pijn.

Row:
Nukkigheid, je hebt haar een paar dagen verwaarloosd.  ;)

__1337__:
Toevallig met water aan de gang geweest onder de kap? Ook ooit eens gedaan bij de GTA, heeft echt lang geduurd voordat ik daar vanaf was.. gaf dezelfde symptomen als bij jou.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod