!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

ArjanB
1.980

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #45 Gepost op: 30 juni 2015, 16:34:58 »
Spettacolo Sportivo is alleen voor scarb leden.
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #46 Gepost op: 30 juni 2015, 16:37:08 »
Ik ben ook lid van de SCARB, niks om je voor te schamen  ;D. SSAR is een geweldig evenement, dat en het klaverblaadje is al genoeg reden om lid te zijn m.i. Alleen jammer dat ik in het weekend van Spetacolo net terug kom uit Italië, dus moet dit jaar overslaan  :017:
*

chevy-walter
10

  • Type Alfa: 147
  • *
    - Startende Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #47 Gepost op: 30 juni 2015, 22:06:41 »
Was een perfecte dag alleen een beetje regen maar dat mocht de pret niet drukken veel plezier gehad en ook weer wat bekenden gezien bedankt dat we erbij waren
*

rini
370

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 TCT 170 PK
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #48 Gepost op: 30 juni 2015, 23:12:11 »
Dat jij er minder moeite mee hebt straalt in de club door. Ik werd al verwijderd van het SCARB stukje (10:30u) alleen omdat ik de juiste plek zocht bij CAR. Terwijl er naast mij wel een SCARB lid geoarkeerd stond...wat een verdraagzaamheid weer...
Inderdaad nog wat Lancia's die de gaatjes maar opvulden, wilde ze bijna al wegsturen :D

Maar die twee auto's met trailers erachter, stonden die eigenlijk niet verschrikkelijk in de weg?

Hierdoor kon ik niet bij de club staan en moest ik bij de buren parkeren.
Mijn banden zijn trouwens nog heel  :rolleyes:
*

Janneman62
12

  • Type Alfa: Giulietta tct
  • *
    - Startende Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #49 Gepost op: 1 juli 2015, 21:53:24 »
Allereerst wil ik Frank bedanken voor al zijn werk.

Omdat ik zaterdagavond pas laat uit Italië kwam was ik pas tegen 12 uur in Zandvoort. Ik kwam op het parkeerterrein niet verder dan Scarb parkeerplaatsen waar nog genoeg ruimte was. Zonder problemen daar de auto geparkeerd. Maar goed dat ik niet bij onze plek geparkeerd stond want de auto zag er niet uit na mijn vakantie in Italië! Ik heb mij prima vermaakt maar ik miste het Italië gevoel van vorig jaar. Waar vorig jaar al die mooie Giulietta's stonden voor de recordpoging stonden nu vele Audi's en BMW's.
*

damitch300
3.882

  • Type Alfa: Giulietta 1.4Ma
  • *****
    - Super Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #50 Gepost op: 2 juli 2015, 05:44:37 »
Toch niet op de clubstands he?  :lol_hitting:
Rijdt:
Renault Talisman Grand Tour 1.6TCE200 Initiale Paris
Iva E Go s4 electrische scooter
*

ArjanB
1.980

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #51 Gepost op: 3 juli 2015, 00:18:20 »
Je bedoelt de parkeerplekken op het terrein, maar buiten het circuit, bij de tribune, toch?
Idd veel duitsers.

Maar er stonden ook hier en daar mooie italianen tussen.
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
Gemarkeerd als beste antwoord door Gepost op Vandaag om 13:58:57
*

Thunder
52

  • Type Alfa: Abarth 500
  • **
    - Junior Alfist
  • Abarthisti
  • Annuleer Beste antwoord
  • Re: Napraat Italia a Zandvoort
    « Reactie #52 Gepost op: 3 juli 2015, 11:59:02 »
    Tenzij er nog een Abarth met die Pogea velgen rijdt, ben ik je volgens mij nog gepasseerd op de terugweg op de A9 net voor de afslag naar de A5, kan dat? Ik moet zeggen dat ons plekje ruimer was dan vorig jaar terwijl we minder auto's hadden opgegeven. Wel stonden voor wat betreft de Alfa's ook wel veel door elkaar qua clubs.

    Dat zal ik wel geweest zijn ja. Er is er nog 1, maar die is wit qua auto en zwart qua velgen. En die was op dat moment in Denemarken.  :D

    Volgend jaar nog verlagen en waarschijnlijk grotere remmen monteren. Dan ga ik ook af en toe het circuit op, voor zover het mag met mijn demperloze setup. ;)
    9 jaar lang een Alfa Romeo 156 1.9JTD gereden. Sinds 12-07-2014 een Abarth 500. :)
    Specs: 175pk, 280Nm. SaVaLi Chiptuning, 18" Pogea Racing XCUT velgen GunMetal, Pogea Racing Full Carbon hood, Magneti Marelli Bombardone 2.0, Climate Control, Panoramadak, Lederen interieur.