!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Boszzz
56

  • **
    - Junior Alfist
Napraat: Viva Italia 09-04-2017
« Reactie #30 Gepost op: 11 april 2017, 19:36:54 »
Ten eerste kreeg ik een storings lampje op het dashboard, bij de visuele check waren ze helemaal blauw aangeslagen. Eenmaal terug in de rij was mijn remolie aan de kook... Dus dat gaf ook wel iets aan(al heb ik nog wel dot 4).

Op het rechte stuk heb ik net 210 kunnen aantikken op te teller, maar dat vond ik al eerlijk gezegd behoorlijk spannend  :(.
Ja het vraagt inderdaad behoorlijk wat van zo een auto op t circuit, lijkt me echt supertof om te doen, weet alleen niet of ik m'n Juul aan kan doen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
*

Boszzz
56

  • **
    - Junior Alfist
Napraat: Viva Italia 09-04-2017
« Reactie #31 Gepost op: 11 april 2017, 19:37:19 »



dit is een oude foto:     (2014 )



Maar,  niet gezien ?    Heb ik niet goed gekeken?
C8 wel gezocht ook niet gevonden zondag


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
*

Boszzz
56

  • **
    - Junior Alfist
Napraat: Viva Italia 09-04-2017
« Reactie #32 Gepost op: 11 april 2017, 19:37:44 »



dit is een oude foto:     (2014 )



Maar,  niet gezien ?    Heb ik niet goed gekeken?
C8 wel gezocht ook niet gevonden zondag


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
8c... blijft ook mooi om te zien


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Napraat: Viva Italia 09-04-2017
« Reactie #33 Gepost op: 11 april 2017, 19:38:34 »
Hier ook niet gespot.

Wat ik vooral merkte is dat ik na 2 rondjes het vertrouwen met de auto begon te krijgen... helaas werden de remmen minder enthousiast van dit idee  :-[.
*

bekkie
2.729

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA 170pk
  • *****
    - Super Alfist
Re: Napraat: Viva Italia 09-04-2017
« Reactie #34 Gepost op: 11 april 2017, 20:01:48 »
Hier ook niet gespot.

Wat ik vooral merkte is dat ik na 2 rondjes het vertrouwen met de auto begon te krijgen... helaas werden de remmen minder enthousiast van dit idee  :-[.

Da's ook het mooie van racen met echte circuitauto's. Zo heb ik 2 jaar geleden mogen rijden op Zandvoort met een Porsche GT2 en een BMW 1-serie raceauto. En dan blijven de remmen bocht na bocht en ronde na ronde goed. Da's echt kicken en bijzonder gaaf om te ervaren.
Voorheen: Alfa Sud 1.5TI / Alfa 33 1.3 / Alfa 33 1.3S / Alfa 33 1.7 16V Elegance / Alfa 146 1.6TS (2x)
Nu: Giulietta 1.4 MA 170pk - Distinctive - MY2010 - Argento Alfa - Pack Premium
*

svadu
372

  • Type Alfa: Giulia Super
  • ****
    - Senior Alfist
Napraat: Viva Italia 09-04-2017
« Reactie #35 Gepost op: 12 april 2017, 12:00:42 »
Ik ben er maar een uurtje lang geweest dus niet zo veel bekende leden gezien (volgende keer beter!). Heb wel nieuwe Giulietta's gezien. Eentje leek op de mijne qua hoeveelheid carbon, nice!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

147 1.6 TS -> GT 2.0 JTS -> Giulietta QV (Squadra tuning, Supersprint turboback) -> Giulie Super 2T (Veloce Pack  + Squadra Massimo)
*

Dwayne
320

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • ****
    - Senior Alfist
  • Yes.. I have the Alfa Romeo virus so what?!
Re: Napraat: Viva Italia 09-04-2017
« Reactie #36 Gepost op: 12 april 2017, 12:30:34 »
Ik ben er maar een uurtje lang geweest dus niet zo veel bekende leden gezien (volgende keer beter!). Heb wel nieuwe Giulietta's gezien. Eentje leek op de mijne qua hoeveelheid carbon, nice!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Binnenkant of buitenkant? ;D
GIULIETTA QV - Squadra tuned - Brembo heat treated sport disk/FM Brakepads  - Rode RVS Staalflex Remleidingen  - Performance koppeling - EPS compleet uitlaatsysteem - BMC CDA Cold Air Intake - Short Shifter - JTD Performance Intercooler - Carbon design - Eibach Pro kit/Spacers -Wiechers Veerpootbrug
*

svadu
372

  • Type Alfa: Giulia Super
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Napraat: Viva Italia 09-04-2017
« Reactie #37 Gepost op: 12 april 2017, 13:44:58 »


Ik ben er maar een uurtje lang geweest dus niet zo veel bekende leden gezien (volgende keer beter!). Heb wel nieuwe Giulietta's gezien. Eentje leek op de mijne qua hoeveelheid carbon, nice!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Binnenkant of buitenkant? ;D

Beide!



Sent from my SM-G935F using Tapatalk

147 1.6 TS -> GT 2.0 JTS -> Giulietta QV (Squadra tuning, Supersprint turboback) -> Giulie Super 2T (Veloce Pack  + Squadra Massimo)
*

alfata
3.412

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Napraat: Viva Italia 09-04-2017
« Reactie #38 Gepost op: 12 april 2017, 15:30:08 »
Ik ben er maar een uurtje lang geweest dus niet zo veel bekende leden gezien (volgende keer beter!). Heb wel nieuwe Giulietta's gezien. Eentje leek op de mijne qua hoeveelheid carbon, nice!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Zag je in een ogenblik nog passeren inderdaad. Jammer dat we niet even gekletst hebben. Volgende keer beter.  :13:
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

Dwayne
320

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • ****
    - Senior Alfist
  • Yes.. I have the Alfa Romeo virus so what?!
Re: Napraat: Viva Italia 09-04-2017
« Reactie #39 Gepost op: 12 april 2017, 20:07:19 »


Ik ben er maar een uurtje lang geweest dus niet zo veel bekende leden gezien (volgende keer beter!). Heb wel nieuwe Giulietta's gezien. Eentje leek op de mijne qua hoeveelheid carbon, nice!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Binnenkant of buitenkant? ;D

Beide!





Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Misschien de mijne dan al heb ik meer carbon aan de binnenkant dan aan de buitenkant ;D
GIULIETTA QV - Squadra tuned - Brembo heat treated sport disk/FM Brakepads  - Rode RVS Staalflex Remleidingen  - Performance koppeling - EPS compleet uitlaatsysteem - BMC CDA Cold Air Intake - Short Shifter - JTD Performance Intercooler - Carbon design - Eibach Pro kit/Spacers -Wiechers Veerpootbrug
*

Zeeluh
9

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Napraat: Viva Italia 09-04-2017
« Reactie #40 Gepost op: 15 april 2017, 09:14:40 »
Was een leuke en mooie dag. En de reis vanuit Limburg zeker waard. Maar volgens mij iedereen net mislgelopen hahah.

Die met het carbon zou ook die van mij kunnen zijn  ;D . Speigelkappen, grille, spoiler, binnenzijde dashboard en pookknop.

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

*

Dwayne
320

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • ****
    - Senior Alfist
  • Yes.. I have the Alfa Romeo virus so what?!
Re: Napraat: Viva Italia 09-04-2017
« Reactie #41 Gepost op: 15 april 2017, 12:38:28 »
Kan ook we stonden tegen over elkaar zie ik
GIULIETTA QV - Squadra tuned - Brembo heat treated sport disk/FM Brakepads  - Rode RVS Staalflex Remleidingen  - Performance koppeling - EPS compleet uitlaatsysteem - BMC CDA Cold Air Intake - Short Shifter - JTD Performance Intercooler - Carbon design - Eibach Pro kit/Spacers -Wiechers Veerpootbrug
*

Zeeluh
9

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Re: Napraat: Viva Italia 09-04-2017
« Reactie #42 Gepost op: 15 april 2017, 13:01:51 »
Kan ook we stonden tegen over elkaar zie ik
De witte Giulietta's waren goed vertegenwoordigd.  :D

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

*

Dwayne
320

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • ****
    - Senior Alfist
  • Yes.. I have the Alfa Romeo virus so what?!
Re: Napraat: Viva Italia 09-04-2017
« Reactie #43 Gepost op: 15 april 2017, 14:58:35 »
Kan ook we stonden tegen over elkaar zie ik
De witte Giulietta's waren goed vertegenwoordigd.  :D

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

Jep en geen een het zelfde zag ik  ;D jij had wel de zelfde velgen als mij zag ik die heb ik nog niet vaak bij andere gezien in het begin was ik nog niet helemaal van deze maar staan toch mooi genoeg!
GIULIETTA QV - Squadra tuned - Brembo heat treated sport disk/FM Brakepads  - Rode RVS Staalflex Remleidingen  - Performance koppeling - EPS compleet uitlaatsysteem - BMC CDA Cold Air Intake - Short Shifter - JTD Performance Intercooler - Carbon design - Eibach Pro kit/Spacers -Wiechers Veerpootbrug