!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Napraat: Italia a Zandvoort 24 & 25 Juni 2017
« Gepost op: 24 juni 2017, 18:40:46 »
Bij deze alvast deel 2 van het vrij rijden, op deel 1 kreeg ik een error tijdens de upload, is nu weer aan het uploaden en voeg ik toe als het gelukt is.

In deel 2 hier waar de remmen al aardig op, voor volgend jaar moet er toch maar wat beters op.  ;D


https://youtu.be/NmRrI4j3z0I
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

Ebuzz
612

  • Type Alfa: Giulietta qv
  • *****
    - Super Alfist
  • Giulietta Qv
Re: Napraat: Viva Italia Zandvoort 24 & 25 Juni 2017
« Reactie #1 Gepost op: 24 juni 2017, 19:06:53 »
Bij deze alvast deel 2 van het vrij rijden, op deel 1 kreeg ik een error tijdens de upload, is nu weer aan het uploaden en voeg ik toe als het gelukt is.

In deel 2 hier waar de remmen al aardig op, voor volgend jaar moet er toch maar wat beters op.  ;D


https://youtu.be/NmRrI4j3z0I


Lekker hoor en het ziet er leeg uit lekker
Giulietta QV Savali Tuning stage 1
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Napraat: Viva Italia Zandvoort 24 & 25 Juni 2017
« Reactie #2 Gepost op: 24 juni 2017, 19:28:27 »
Dat komt omdat ik er in deel 1 behoorlijk wat er voorbij "laat". :-X
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

damas
207

  • Type Alfa: Spider 916s 2.0TS-156 1.8
  • ***
    - Alfist
  • Betaal op tijd, zo voorkomt u een verhoging
Re: Napraat: Viva Italia Zandvoort 24 & 25 Juni 2017
« Reactie #3 Gepost op: 25 juni 2017, 10:20:31 »
Ik heb ook nog wat foto's gemaakt van vrij rijden jullie staan er ook op.
https://drive.google.com/drive/folders/0BygVjaSM0ux0MU1jOEdVR0lUeG8?usp=sharing
*

WilliamsO2
154

  • ***
    - Alfist
Re: Napraat: Viva Italia Zandvoort 24 & 25 Juni 2017
« Reactie #4 Gepost op: 25 juni 2017, 13:38:01 »
Bert (Berreber) nog aangekomen in Huizen dan voor het eten? Ik zag je op een gegeven moment niet meer vanaf Haarlem!

A9 was ook nog afgesloten op de terugweg, daar nog even rustig aan moeten doen ivm filevorming.

Wel een leuke gezellige zaterdag gehad, toch wat mensen kunnen leren kennen. Volgende meeting zal ik dan wel weer gaan om anderen te leren kennen ;D
*

sjontheking
15

  • Type Alfa: 156 SW 2.5 V6
  • *
    - Startende Alfist
Re: Napraat: Viva Italia Zandvoort 24 & 25 Juni 2017
« Reactie #5 Gepost op: 25 juni 2017, 14:58:06 »
Ik heb ook een leuke middag gehad! Vrij rijden sessie 2 van de dag; ging goed, alleen die remmen  :-[  iedere 3 rondjes moest ik ze weer laten afkoelen...
Wat klonk die blauwe 3.0 GTV lekker zeg! En een 33 die flink over het circuit ragde, heerlijk!
Mooiste moment van de andere sessies was toch wel de Alfa Rome challenge met een paar heerlijke GTV6, giulia's en bertones  O:-)
Tot volgend jaar!
*

alfata
3.412

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Napraat: Viva Italia Zandvoort 24 & 25 Juni 2017
« Reactie #6 Gepost op: 25 juni 2017, 16:27:50 »
Bedankt voor de mooie foto's! :sign0098:
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

Dwayne
320

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • ****
    - Senior Alfist
  • Yes.. I have the Alfa Romeo virus so what?!
Re: Napraat: Viva Italia Zandvoort 24 & 25 Juni 2017
« Reactie #7 Gepost op: 25 juni 2017, 17:18:06 »
Ik heb ook nog wat foto's gemaakt van vrij rijden jullie staan er ook op.
https://drive.google.com/drive/folders/0BygVjaSM0ux0MU1jOEdVR0lUeG8?usp=sharing

Mooie foto's  :sign0098: kan het zijn dat ik ze er niet af kan trekken want ik wil ze hebbennhebben hebben :lol_hitting:
GIULIETTA QV - Squadra tuned - Brembo heat treated sport disk/FM Brakepads  - Rode RVS Staalflex Remleidingen  - Performance koppeling - EPS compleet uitlaatsysteem - BMC CDA Cold Air Intake - Short Shifter - JTD Performance Intercooler - Carbon design - Eibach Pro kit/Spacers -Wiechers Veerpootbrug
*

Dwayne
320

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • ****
    - Senior Alfist
  • Yes.. I have the Alfa Romeo virus so what?!
Re: Napraat: Viva Italia Zandvoort 24 & 25 Juni 2017
« Reactie #8 Gepost op: 25 juni 2017, 17:23:15 »
Ook wij zijn weer thuis vanmiddag om 13.15 weg gegaan en na 2 uur thuis file en afsluiting a9 allebei de dagen geweest en was zeer geslaagd gezellig uit eten geweest in Noordwijk daarna nog een drankje in de bar met de andere die bleven overnachten was voor herhaling vatbaar..

2 keer een sessie gedaan wat ging het hard de auto is zo anders als vorige jaar (nu klaar met tunen) heb me zeer vermaakt beelden en foto's volgen snel
GIULIETTA QV - Squadra tuned - Brembo heat treated sport disk/FM Brakepads  - Rode RVS Staalflex Remleidingen  - Performance koppeling - EPS compleet uitlaatsysteem - BMC CDA Cold Air Intake - Short Shifter - JTD Performance Intercooler - Carbon design - Eibach Pro kit/Spacers -Wiechers Veerpootbrug
Re: Napraat: Viva Italia Zandvoort 24 & 25 Juni 2017
« Reactie #9 Gepost op: 25 juni 2017, 19:41:04 »
Met een pauze in vorm van een picknick (bij kennissen) thuis gekomen. Ten eerste wil ik natuurlijk iedereen bedanken! Het weekendje is mij goed bevallen, en het is erg leuk om met een paar man/vrouw een restaurantje te pakken!

Zelf had ik het iets drukker verwacht/gehoopt, al was het tijdens de vrij rijden sessie naar mijn idee toch te druk op de baan (als toeschouwer).

Een en al genoten van dit weekend, bedankt jongens!
*

damas
207

  • Type Alfa: Spider 916s 2.0TS-156 1.8
  • ***
    - Alfist
  • Betaal op tijd, zo voorkomt u een verhoging
Re: Napraat: Viva Italia Zandvoort 24 & 25 Juni 2017
« Reactie #10 Gepost op: 25 juni 2017, 19:58:32 »
Ik heb ook nog wat foto's gemaakt van vrij rijden jullie staan er ook op.
https://drive.google.com/drive/folders/0BygVjaSM0ux0MU1jOEdVR0lUeG8?usp=sharing

Mooie foto's  :sign0098: kan het zijn dat ik ze er niet af kan trekken want ik wil ze hebbennhebben hebben :lol_hitting:
je kan ze gewoon downloaden toch?
Re: Napraat: Viva Italia Zandvoort 24 & 25 Juni 2017
« Reactie #11 Gepost op: 25 juni 2017, 20:02:29 »
Mooie filmpjes allemaal hoor.

Ik ben vandaag geweest, om 8:15 op de paddock, waar ik niet eens de eerste was  ;D. Tentje opgezet en zandzakjes eraan, maar toch voor de zekerheid later ook nog maar aan de auto geknoopt. Beetje lullig als dat ding weg waait, want het waaide nog wel aardig al viel het voor Zandvoort begrippen misschien goed mee. Later toen de wind nog wat aantrok toch maar het tentje opgeruimd. Was wel echt een super plek, ruim en mooie locatie. De opzet was wat anders dan andere jaren door het 2 daagse en de toevoeging van meer races. Op zich vond ik dat wel ok. Misschien iets minder plek voor de clubs op de paddock, maar daardoor ook wat relaxter en er was meer te zien. Volgende keer nog wat raceklassen die beter gevuld zijn. Ik heb wat foto's gemaakt:








*

NiekD
82

  • Type Alfa: Giulietta QV Limited Ed.
  • **
    - Junior Alfist
Re: Napraat: Viva Italia Zandvoort 24 & 25 Juni 2017
« Reactie #12 Gepost op: 25 juni 2017, 20:43:15 »
Vond het weer erg geslaagd! Nu, in tegenstelling tot vorig jaar, wel een aantal mensen kunnen spreken van het forum.

Was voor mij tevens de eerste keer op het circuit. Zeker voor herhaling vatbaar!  ;D

@Frank Mooie foto's heb je gemaakt.

Weet iemand of er verder nog foto's zijn gemaakt van de auto's op de baan in de tweede sessie (15:55)?  :dance:
Giulietta QV Rosso Competizione Limited Edition, 295 pk / 471 nm, H&S Corse getuned, JM Tuning downpipe + sportkat, JTD Performance stage 2 koppeling
*

Kim1991
37

  • Type Alfa: 2010 giulietta 1.4 170pk
  • *
    - Startende Alfist
Re: Napraat: Viva Italia Zandvoort 24 & 25 Juni 2017
« Reactie #13 Gepost op: 25 juni 2017, 21:01:09 »
Vond het weer erg geslaagd! Nu, in tegenstelling tot vorig jaar, wel een aantal mensen kunnen spreken van het forum.

Was voor mij tevens de eerste keer op het circuit. Zeker voor herhaling vatbaar!  ;D

@Frank Mooie foto's heb je gemaakt.

Weet iemand of er verder nog foto's zijn gemaakt van de auto's op de baan in de tweede sessie (15:55)?  :dance:

Die zou ik ook wel willen ! :) Was echt heel gaaf vandaag. Super genoten en mijn ogen uitgekeken ! Wat een toffe auto's waren er zeg !
*

Giulietta1983
287

  • Type Alfa: Giulietta TCT 1750 TBI QV
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Napraat: Viva Italia Zandvoort 24 & 25 Juni 2017
« Reactie #14 Gepost op: 25 juni 2017, 21:14:29 »
Was erg leuk idd, baan rijden was ook echt mooi om te doen!
Alfa Romeo Giulietta QV TBI TCT Grigio Magnesio Opaco, 3inch downpipe+sportkat JM tuning, Squadra tuning, Ulter eindemper, 290PK 400NM