!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

limone
129

  • ***
    - Alfist
Het grote wassen / detailen topic
« Reactie #15 Gepost op: 26 maart 2012, 14:31:45 »
Nu ben ik een groot bewonderaar van mijn Bella, maar het is en blijft gewoon een vervoermiddel dat er is om mij te dienen; en niet andersom.
 
Kortom: als ze vuil is jaag ik haar door de wasstraat en klaar. Ze straalt dat weer heerlijk;
ik rij al ruim 30 jaar auto en heb nog nooit een auto gepoetst, gewaxt of wat er ook nog meer kan.
 
Nog nooit heb ik ook maar iets van doffe lak gehad; of beschadigde lak; of wat er nog meer mis kan zijn.
 
Ik zie ook het nut er niet van in. De lak wordt niet beter van waxen e.d.
 
Allemaal commerciele verkooppraatjes volgens mij.
En om 3 uur te gaan staan poetsen........ not!
 
Of ben ik nu de enige die hier zo over denkt? ;)
*

Stiggy
385

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • ****
    - Senior Alfist
Het grote wassen / detailen topic
« Reactie #16 Gepost op: 26 maart 2012, 14:44:03 »
Citaat van: limone;19628
... maar het is en blijft gewoon een vervoermiddel...

Jij noemt je Bella "gewoon een vervoermiddel"? Je rijdt niet in een Opel hoor! Scheer je weg hier! Tssss  ;)

>Ik zie ook het nut er niet van in. De lak wordt niet beter van waxen e.d.
Daar gaat het mij ook niet om. Het doel is dat hij langer schoon blijft. Of op zijn minst weer makkelijker schoon te maken is als hij vies is.

>En om 3 uur te gaan staan poetsen........ not!
Ieder zijn hobby he? Als het een lekker weertje is vind ik het wel aangenaam om buiten bezig te zijn. Maar b.v. in de tuin werken, daar heb ik dan weer geen zin in.
*

Scudetto
684

  • *****
    - Super Alfist
Het grote wassen / detailen topic
« Reactie #17 Gepost op: 26 maart 2012, 15:08:53 »