!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Algemeen > Algemene Alfa topics

Mijn ervaring met Carbon Cleaning van de motor

(1/17) > >>

Paul:
Even terug had ik hier op het forum een topic aangemaakt over de (soms) stotterende motor van mijn Giulietta QV bij het rustig optrekken. Toen heeft een mede clublid mij gewezen op CarbonCleanMaster.nl, dat kost 85 euro en dan maken ze je motor van binnenuit schoon met waterstof. Voor dat bedrag vond ik het wel het proberen waard!

Met behulp van waterstof tijdens het stationair draaien van de motor, gaat er via de luchtinlaat een slang naar binnen waar de waterstof wordt toegevoegd aan de aanzuiglucht. Overal waar waterstof carbon tegenkomt, ontstaat er een moleculaire verbinding. Op deze manier wordt de carbon afgebouwd en volledig verbrand in de verbrandingsmotor. Na de verbranding is waterstof, water geworden. Voordat het water wordt is het eerst nog stoom. Deze reinigt de lambda, de turbo en katalysator.

In de video zie je mijn auto de behandeling krijgen en ook uit de uitlaat het resultaat.


https://youtu.be/lLmyi3VypH8

Ik ben ook blij jullie een 10% korting aan te mogen bieden op een cleaning. Het vermelden van dit topic op ons forum is voor hen al genoeg.

brinkerik:
Laten we eens een technische meeting houden, waar deze man ook uitgenodigd wordt en we tegen een net tarief onze motoren kunnen laten reinigen.

Milan.M:
Klinkt erg interessant!
Alleen ik zie dat de prijzen nogal variëren naarmate je auto meer kilometers heeft.

"tot 100.000 km: 1 sessie van 50 minuten - €85,-
tot 150.000 km: 2 sessies van 50 minuten - €120,-
alles erboven komt neer op 3, mogelijk 4 sessies
Als er meer sessies nodig zijn dan kost dit €60,- per extra sessie."

TimW:
Bijzonder verschil tussen 1e 2 e sessie.  :rolleyes:

Doe dan maar 2X een 1e sessie.  ;D

brinkerik:
Mijn interesse vervalt dan ook.

Bij mijn km stand, kan ik beter de inlaat demonteren.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod