!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

UIenZUUR
315

  • Type Alfa: Momenteel geen
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Nieuwe Giulietta met achterwielaandrijving
« Reactie #15 Gepost op: 27 september 2018, 20:34:13 »
Klopt, maar dat geldt bijvoorbeeld zelfs nog voor een 156.

Eens! Vindt de 156 zelfs vaak nog frisser ogen dan een 159 van de eerste bouwjaren (TI uitgezonderd uiteraard). Wat dat betreft doet Alfa het gewoon erg goed, ja ze melken de modellen vaak te lang uit, maar aan de andere kant hoef je nooit bang te zijn dat je na 3 jaar met een (optisch) gedateerde auto rond rijdt!

Nou precies dit dus. Want koop je een Audi dan heb je een "oude" voor je het weet. Stel ik had mijn Alfa in 2010 gekocht direct toen die uit kwam, dan rijd ik nog steeds t nieuwe model (oke op een kleine facelift na)

Wat je zegt Paul! En wil je toch een beetje met de facelift meegaan, dan installeer je gewoon het nieuwe type grill, en klaar is kees ;D tuurlijk, motorisch zijn er wel de nodige verbeteringen doorgevoerd door de jaren heen, met name bij de QV/Veloce en MultiAir, maar losstaand daar van heb je gewoon nog steeds een moderne auto!
De 1750TBi was sowieso voor zijn tijd erg vooruitstrevend, als je dat blok bijv. spiegeld aan de VAG blokken met directe inspuiting, man man man wat hebben die een problemen (gehad) met distributie kettingen, motoren die helemaal dicht koekten, enz enz.
*

MysteryAngel
2.664

  • Type Alfa: Nog geen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Nieuwe Giulietta met achterwielaandrijving
« Reactie #16 Gepost op: 27 september 2018, 20:44:14 »
Ach Alfa Romeo roept wel vaker wat.

Ja dat is zeker waar ;)