!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • CAR > Viva Italia: 28 april 2019

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dit topic bevat een bericht dat is gemarkeerd als beste antwoord. Klik hier om dat bericht direct te bekijken!
*

Paul
1.847

  • ******
    Presidente - Super Alfist
ClubAlfaRomeo.nl heeft dit jaar ook een dock op Viva Italia. Ben jij er bij namens C.A.R? Laat het weten in de poll hierboven!

C.A.R. Leden krijgen 5 euro korting op de kaartverkoop dankzij de speciale clubcode die we krijgen van Viva Italia.
Zie https://www.viva-italia.nl voor meer informatie over het evenement!

Ter impressie;

https://www.youtube.com/watch?v=gnFHlWbzSFQ



Ik wil jullie wel vragen of dit niet openbaar met anderen te delen, want het is alleen geldig voor ons club-dock.

RE02
Met de hierboven genoemde clubcode kun je online de clubentreetickets bestellen. Deze kosten in de online voorverkoop € 10,- per persoon (max. 2 per auto) en aan de kassa ter plaatse betaal je € 15,- per persoon (max. 2 per auto). Je hebt dus een korting van € 5,- wanneer je besteld in de voorverkoop!
Let op, de clubentreetickets van €10,- zijn alleen in de voorverkoop verkrijgbaar, ter plaatse betaal je €15,- per persoon.

Via deze link download je het clubautoticket. Deze kun je uitprinten voor de leden die meegaan of je stuurt deze door naar hen. De clubcode wordt weergegeven op het clubautoticket, plaats deze duidelijk zichtbaar achter de voorruit.



Hieronder een uitleg van de verschillende tickets:

(Club)Entreetickets
Als je Viva Italia komt bezoeken heb je hiervoor een entree ticket nodig.
Volwassenen: €15,-
Clubleden: €10,- met de kortingscode speciaal voor CAR leden.
Laat een recatie hieronder achter zodat je de code via een PM krijgt

Showticket
Wil je met je auto op het showpaddock staan bij de rest van de clubleden dan heb je een Showticket nodig.
Deze zijn gratis (op het moment van schrijven).
Vergeet naast dit ticket ook niet je entreeticket te kopen! Alleen een showticket is niet voldoende.

Er wordt vanuit gegaan dat we bij de ingang worden doorverwezen naar de juiste plek.
Dan zijn er nog een aantal tickets die betrekking hebben op het circuit rijden.

Vrij rijden - €40,-
20 minuten met je eigen (Italiaanse) auto op het circuit rijden.
Inhalen toegestaan, passagier van 16 jaar of ouder.
Helm verplicht!

Parade - €20,-
20 minuten rijden in je Oldtimer / Youngtimer.
Inhalen niet toegestaan, beperkte snelheid, passagier van 16 jaar of ouder.
Geen helmplicht.

Als laatste zijn er nog tickets voor het meerijden met een Ferarri F430 op de openbare weg en de dagkampioenschappen.
Ik denk niet dat er veel mensen van ons forum zijn die hier aan mee doen, meer info vindt je op de website van Viva Italia.

Tickets: https://402automotive.vstrs.nl/shop/promotion?execution=e1s1&token=4bbbd936e7d1978ca4608ea8cb402f4e&dateSelection=false&code=eni-viva-italia-powered-by-checkstar-2019


Deelnemers!

@HeiM
@EdwinV
@brinkerik
@damitch300
@dikkiedick
@alfa brera
@jan engelaar
@TimW
@alfata
@DanielH92
@GT1986
@rdbr
@Webbink5
@Michel1105
@Milan.M
@Donald
@Lookjes
@Spatje
@Neodarian
@Giulia M
@Naja
@Deerhound
@Paul K
@Boxtarus
@147
@Rickkert24
@Janmelle
@Klavertje7
@StefV
@desmootje
@Eric Ace
@Mikkus85
@B van Kraaikamp
@Speedy
@TimTimGT
@janklokman
@Lizzy
@Fons
@MikeQ4
@GIEL
@FreddyW159
@noddydierckx
@shoppy
@Knots14
@Mher Aper
@Superhornet
@Putdeksel
@Suminagashi
@Theo
@Cobramick
@Tamil van Draanen
@zkhtim
@ArjanB


Staat je naam hier bij? Laat in een reactie hier zien met welke prachtige italiaan jij op ons showdock bent die dag!
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

Giulia M
268

  • Type Alfa: Giulia Super 2.2 MT
  • ****
    - Senior Alfist
    • GM - Car Drawings
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2019, 23:06:29 »
Goeie actie! Maar hoe gaat dat als je al kaarten hebt? Heb namelijk laatst al 2 toegangskaarten en een Showticket parkeerding besteld..

Geïnteresseerd in een tekening van jouw auto? Die kan ik voor je maken! Klik Hier (of PM!)

Mijn Giulia :-)
*

Milan.M
1.874

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #2 Gepost op: 16 januari 2019, 06:13:00 »
Gaaf!
Als ik kan ben ik ook aanwezig :)

Hoe gaat dat met kaartverkoop en die clubcode?
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV
*

StefV
424

  • Type Alfa: Guilietta 1.4 MA 170 pk
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #3 Gepost op: 16 januari 2019, 07:39:51 »
Om op de CAR-dock te staan hoe laat moet je dan aanwezig zijn?
Alfa Newbie.
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #4 Gepost op: 16 januari 2019, 07:45:03 »
Om op de CAR-dock te staan hoe laat moet je dan aanwezig zijn?

Het is vrij komen -en gaan, de meeste komen doorgaans halverwege de ochtend aan.
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

StefV
424

  • Type Alfa: Guilietta 1.4 MA 170 pk
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #5 Gepost op: 16 januari 2019, 07:52:06 »
Om op de CAR-dock te staan hoe laat moet je dan aanwezig zijn?

Het is vrij komen -en gaan, de meeste komen doorgaans halverwege de ochtend aan.

Thanks! Het is voor mij goed 2u rijden naar Assen. En aangezien zondag mijn enige vrije dag is in het weekend heb ik niet altijd puf om ook dan om 6u mijn wekker te zetten  :rolleyes:
Alfa Newbie.
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #6 Gepost op: 16 januari 2019, 08:16:13 »
Tegen die tijd komt er vaak nog wel een discussie op gang over het vooraf afspreken zodat je er samen heen kunt rijden, dan kun je altijd nog besluiten of je daarbij aansluit of dat je zelf wat later gaat.  :)
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

alfata
3.412

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #7 Gepost op: 16 januari 2019, 10:03:52 »
Uiteraard aanwezig
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #8 Gepost op: 16 januari 2019, 10:05:08 »
Nog even ter volledigheid, hier ook, als alles een beetje meezit wellicht al met een andere Giulietta.  ;D
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

PascalV
330

  • Type Alfa: Stelvio 2.0T Q4 First Edi
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #9 Gepost op: 16 januari 2019, 10:08:05 »
Ik hou het topic even in de gaten, zou wel een keer leuk zijn.
Auto chronologie: Porsche 924 -> Alfa Romeo 147 -> Alfa Romeo GT -> BMW325i E90 -> Alfa Romeo MiTo -> Alfa Romeo Giulia 2.0T -> Stelvio First Edition
*

EdwinV
396

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA (2011)
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
  • Alfisti Per Sempre
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #10 Gepost op: 16 januari 2019, 11:18:47 »
Zeker aanwezig, bijna een thuiswedstrijd
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Distinctive (2011) - Blu Profondo
*

Giulia M
268

  • Type Alfa: Giulia Super 2.2 MT
  • ****
    - Senior Alfist
    • GM - Car Drawings
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #11 Gepost op: 16 januari 2019, 12:04:01 »
@Paul K : Is het C.A.R.- dock gewoon toegankelijk met het showticket? Of is er nog iets anders nodig?!?

Geïnteresseerd in een tekening van jouw auto? Die kan ik voor je maken! Klik Hier (of PM!)

Mijn Giulia :-)
*

Milan.M
1.874

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #12 Gepost op: 16 januari 2019, 13:17:51 »
Zijn er leden die van plan zijn een ronde te maken op het circuit?
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV
*

147
10

  • Type Alfa: 147 Q2 (facelift)
  • *
    - Startende Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #13 Gepost op: 16 januari 2019, 14:01:43 »
Count me in!
@Milan.M Als de gelegenheid zich voordoet, maak ik zeker even een rondje.
-- It’s better to keep your mouth shut and appear stupid than open it and remove all doubt. --
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #14 Gepost op: 16 januari 2019, 14:07:20 »
Zijn er leden die van plan zijn een ronde te maken op het circuit?

Er gaan er altijd wel enkele het circuit op.  :steeringwheel:
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm