!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

*

brinkerik
1.817

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #15 Gepost op: 11 april 2017, 18:18:34 »

Ik zou ook wel willen ondersteunen.   

Een donatie systeem schuw ik ook niet,  als het niet hoeft is het prima, maar je kunt dan ook eens een Party tent met ons eigen logo laten maken en wat stoer promotie materiaal.

Grande Punto forum heeft ongeveer 50 actieve betalende leden, maar dan heb je wel een mooi potje.
Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
Re: Meetings 2017
« Reactie #16 Gepost op: 11 april 2017, 18:28:54 »

Ik zou ook wel willen ondersteunen.   

Een donatie systeem schuw ik ook niet,  als het niet hoeft is het prima, maar je kunt dan ook eens een Party tent met ons eigen logo laten maken en wat stoer promotie materiaal.

Grande Punto forum heeft ongeveer 50 actieve betalende leden, maar dan heb je wel een mooi potje.

Ik denk inderdaad best veel mensen een vrijwillige bijdrage willen doen. Ik denk dat je toch er best een poging aan kan wagen Frank.
*

brinkerik
1.817

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #17 Gepost op: 11 april 2017, 18:43:47 »
Zitten wel een aantal mitsen en maren aan.

Nu is er geen discussie, daar er maar 1 aan het kortste eind trekt  :sign0098:    en nu hoef je geen boekhouding bij te houden, want hark alle centjes maar weer eens op een bult, je moet het wel weer bijhouden..



Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
*

damitch300
3.882

  • Type Alfa: Giulietta 1.4Ma
  • *****
    - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #18 Gepost op: 11 april 2017, 19:00:24 »
Zei het al vaker ben best bereid te doneren.
Rijdt:
Renault Talisman Grand Tour 1.6TCE200 Initiale Paris
Iva E Go s4 electrische scooter
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #19 Gepost op: 11 april 2017, 21:54:09 »
Ik doelde o.a. ook op een stukje organisatie links en rechts, een gemeente/faciliteit/organisatie benaderen, inschrijvingen voor een event bijhouden, enz. Frankie zal het allemaal het beste weten en als hij het nodig acht dan weet hij nu in ieder geval dat ik en enkele andere bereid zijn wat te doen.

Verder zeker aan Frankie en ieder ander die zich inzet. :sign0098:
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

Dwayne
320

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • ****
    - Senior Alfist
  • Yes.. I have the Alfa Romeo virus so what?!
Re: Meetings 2017
« Reactie #20 Gepost op: 12 april 2017, 12:28:16 »
Ook ik ben hier toe bereid we moeten met zen allen zorgen dat dit een leuk en actief forum blijf met veel leuke meetings en activiteiten.
Maar zoals ik Frankie op zag noemen komen er nog zat aan dit jaar  :sign0098:
GIULIETTA QV - Squadra tuned - Brembo heat treated sport disk/FM Brakepads  - Rode RVS Staalflex Remleidingen  - Performance koppeling - EPS compleet uitlaatsysteem - BMC CDA Cold Air Intake - Short Shifter - JTD Performance Intercooler - Carbon design - Eibach Pro kit/Spacers -Wiechers Veerpootbrug
*

berreber
459

  • Type Alfa: Giulietta
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #21 Gepost op: 12 april 2017, 12:48:21 »
Jup, zolang iedereen zich naar eigen kunnen een beetje in blijft zetten komt het vast goed. Met de sfeer zit het hier sowieso wel goed  :13:
Nu:
Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo 155 2.0
Voorheen:
Alfa 147 1.6TS (2x)
*

berreber
459

  • Type Alfa: Giulietta
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #22 Gepost op: 29 juni 2017, 13:21:15 »
Is er inmiddels al wat meer bekend wat de fotomeeting, of een meeting bij een dealer aangaat?

Daarnaast, zitten er nog wat meetings voor op de zaterdag in de pijplijn? Feit is dat zondags bij mij meestal een lastig verhaal wordt.

PS. Als ik ergens bij kan helpen hoor ik het ook graag. Het idee om eens een meeting te organiseren kriebelt wel eens, echter zou zonde zijn als er niemand komt  :043:
Nu:
Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo 155 2.0
Voorheen:
Alfa 147 1.6TS (2x)
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #23 Gepost op: 29 juni 2017, 14:12:50 »
Er zijn er denk ik altijd wel wat te porren voor een tunnel run, eventueel autobahn (alhoewel ik daar een slechte ervaring aan heb overgehouden) of wellicht iets heel anders zoals een dealer/tuner bezoek o.i.d.

Maar goed, daar dient dit topic voor.  :)
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

berreber
459

  • Type Alfa: Giulietta
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #24 Gepost op: 29 juni 2017, 14:17:12 »
Er zijn er denk ik altijd wel wat te porren voor een tunnel run, eventueel autobahn (alhoewel ik daar een slechte ervaring aan heb overgehouden) of wellicht iets heel anders zoals een dealer/tuner bezoek o.i.d.

Maar goed, daar dient dit topic voor.  :)

Ja inderdaad, heb ook al eens zitten denken aan een tourrit. En vervolgens op de route 2x te stoppen, dealer en een bedrijf met alfa romeo oldtimers. En dan afsluiten door gezamenlijk uit eten (mits daar animo voor is natuurlijk).

En wanneer we die tourrit toch doen op een tweetal (of iets in die richting) locaties stoppen om foto's te maken.

PS. Mocht er animo zijn om dat ooit in het noorden te houden weet ik nog wel wat leuke locaties.
Nu:
Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo 155 2.0
Voorheen:
Alfa 147 1.6TS (2x)
*

alfata
3.412

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #25 Gepost op: 29 juni 2017, 14:33:23 »
Is er nog animo voor een rollerbankmeeting? Vond dat de vorige keer zeer geslaagd. Wellicht is een poetsclinic ook een idee.
Autobahn vind ik ook erg leuk, maar dan wel in combinatie met iets meer gezamenlijke dingen. Eten, toertochtje, etc.
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
Re: Meetings 2017
« Reactie #26 Gepost op: 29 juni 2017, 15:01:10 »
Is er nog animo voor een rollerbankmeeting? Vond dat de vorige keer zeer geslaagd. Wellicht is een poetsclinic ook een idee.
Autobahn vind ik ook erg leuk, maar dan wel in combinatie met iets meer gezamenlijke dingen. Eten, toertochtje, etc.

Voor de poetsclinic wil ik best contact opnemen met mijn leverancier/importeur van Chemical Guys. Daar zit namelijk ook hun detail garage.

Verder moeten we dit niet vergeten; http://spettacolosportivo.eu. Deze is alweer in augustus, en ook twee daags in Assen.
*

berreber
459

  • Type Alfa: Giulietta
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #27 Gepost op: 29 juni 2017, 15:13:22 »
Is er nog animo voor een rollerbankmeeting? Vond dat de vorige keer zeer geslaagd. Wellicht is een poetsclinic ook een idee.
Autobahn vind ik ook erg leuk, maar dan wel in combinatie met iets meer gezamenlijke dingen. Eten, toertochtje, etc.

Voor de poetsclinic wil ik best contact opnemen met mijn leverancier/importeur van Chemical Guys. Daar zit namelijk ook hun detail garage.

Verder moeten we dit niet vergeten; http://spettacolosportivo.eu. Deze is alweer in augustus, en ook twee daags in Assen.

Klopt, ik was van plan om heen te gaan. Maar dan zit ik nog in Oostenrijk  :-[

Wat betreft de poetsclinic, lijkt me ook wel iets.

Ten slotte, een tourtocht leek me ook wel wat. Duitsland of Nederland maakt me ook niet zoveel uit. Zoals ik al eerder heb aangegeven, wanneer er animo is om dit in het noorden van NL te doen wil ik best meehelpen/meedenken!
Nu:
Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo 155 2.0
Voorheen:
Alfa 147 1.6TS (2x)
Re: Meetings 2017
« Reactie #28 Gepost op: 29 juni 2017, 15:17:35 »
Spettacolo is alleen voor SCARB leden, moet je je pasje laten zien.

Voor wat betreft de andere meetings, we zijn met dingen bezig, maar het staat een ieder vrij om zelf dingen te ontplooien. Wij zorgen er dan voor dat we de meeting kenbaar maken via onze kanalen zodat je niet bang hoeft te zijn dat er niemand komt  ;D
Re: Meetings 2017
« Reactie #29 Gepost op: 30 juni 2017, 07:38:05 »
Ah, wist ik niet, my bad. Kreeg de tip door van een collega om daar naar toe te gaan  ;).