!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

alfata
3.412

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #30 Gepost op: 30 juni 2017, 07:43:11 »
Goed, genoeg ideeën in ieder geval. Maar wie komt er nu met een concreet voorstel en plan? Want daar start het toch mee.
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

brinkerik
1.817

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #31 Gepost op: 30 juni 2017, 08:09:33 »
Is er nog animo voor een rollerbankmeeting? Vond dat de vorige keer zeer geslaagd. Wellicht is een poetsclinic ook een idee.
Autobahn vind ik ook erg leuk, maar dan wel in combinatie met iets meer gezamenlijke dingen. Eten, toertochtje, etc.

Meeting met een technische inzet, zoals in het verleden bij Martijn Goorden of een rollenbank meeting;  daar sta ik zeker open voor!
Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
*

brinkerik
1.817

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #32 Gepost op: 30 juni 2017, 08:13:40 »
Ah, wist ik niet, my bad. Kreeg de tip door van een collega om daar naar toe te gaan  ;).

SCARB organiseert een goed Álfa' festival.  Ik mag er graag heen gaan, ondanks dat je met een modernere auto wel achteraan moet parkeren omdat het "heritage" bij SCARB vooraan staat.

https://www.alfaclub.nl/site/actueel/nieuws/469-spettacolo-sportivo-2017-19-20-augustus-assen

Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #33 Gepost op: 30 juni 2017, 08:55:50 »
Ik sluit me aan bij brinkerik wat betreft een meeting met technische inzet en ook bij de poetsclinic, dat lijkt me ook wel wat, al weet ik niet helemaal wat ik me daarbij precies moet voorstellen. ;D

Spettacolo mogelijk ook interessant, maar ik vraag me af hoe welkom we daar zijn en of we alleen mogen kijken of ook deel uitmaken van het geheel. (mogen we bijvoorbeeld het circuit op?)

Verder als nieuw idee is wellicht een race experience op Zandvoort leuk? Dit zal waarschijnlijk niet echt iets zijn wat we met iedereen zullen doen, want afhankelijk van wat je wil kost het redelijk wat, maar bij genoeg animo misschien toch iets te regelen.
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

berreber
459

  • Type Alfa: Giulietta
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #34 Gepost op: 30 juni 2017, 09:03:19 »
Kameraadje van me werkt bij een autopoetsbedrijf. Die zijn vrij groot, kan wel even informeren of zij ook iets als een poets clinic geven?

Of zijn er anderen met concrete ideën of bedrijven die dat ook doen?
Nu:
Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo 155 2.0
Voorheen:
Alfa 147 1.6TS (2x)
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #35 Gepost op: 30 juni 2017, 09:23:59 »
Nog zomaar even een ideetje opgooien, wellicht is 1 of andere garage dag iets? DHZ garage afhuren wanneer er genoeg mensen zijn die wat willen doen zoals kleine beurt, remmen vervangen, etc?

Wellicht leuk om samen te doen en ook handig voor degene zonder ervaring om hulp te krijgen. We hebben tenslotte behoorlijk wat kennis binnen de groep.  :)
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

alfata
3.412

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #36 Gepost op: 30 juni 2017, 09:51:02 »
Een downpipe meeting lijkt me wel wat. Construeer je eigen downpipe en plaats hem met je mede alfisten  :13: :043:
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

ArjanB
1.980

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #37 Gepost op: 30 juni 2017, 10:01:43 »
Een downpipe meeting lijkt me wel wat. Construeer je eigen downpipe en plaats hem met je mede alfisten  :13: :043:

ik wil dat sowieso nog laten doen bij JM, dus ik ben voor!
rollenbankmeeting vorig jaar vond ik ook erg leuk. ik was toen met de GTA, zou nu mijn QV wel willen laten meten  ;D
(na de downpipe meeting natuurlijk).

meeting bij Martijn, of bij H&S corse, Savali, of squadra is een leuk idee. Misschien krijgen we ter plekke korting voor een ecu-remap?
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #38 Gepost op: 30 juni 2017, 10:05:18 »
Een downpipe meeting lijkt me wel wat. Construeer je eigen downpipe en plaats hem met je mede alfisten  :13: :043:

ik wil dat sowieso nog laten doen bij JM, dus ik ben voor!
rollenbankmeeting vorig jaar vond ik ook erg leuk. ik was toen met de GTA, zou nu mijn QV wel willen laten meten  ;D
(na de downpipe meeting natuurlijk).

meeting bij Martijn, of bij H&S corse, Savali, of squadra is een leuk idee. Misschien krijgen we ter plekke korting voor een ecu-remap?

Ik sta open voor veel, maar liever geen Savali.  ;D
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
Re: Meetings 2017
« Reactie #39 Gepost op: 30 juni 2017, 10:07:04 »
Zal volgende week hier even langs kunnen gaan.
https://www.chemicalguys.eu/smart-detailing-university/

Is vlak naast mijn werk, en tevens mij leverancier van shampoos ed.
Normaal vragen ze er toch een aardig bedrag voor, maar wellicht dat ze voor een club met wellicht toekomstige klanten wat kunnen doen.

Een twee daagse tourtocht met een stop op een camping oid lijkt mij ook wel wat, al zul je dan voor omgeving toch rochtong limburg/duitsland moeten. Daar heb ik persoonlijk geen moeite mee overigens.

Een race expierence lijkt mij overigens ook wel wat ;) al moet het in de bmws  :-X
*

alfata
3.412

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #40 Gepost op: 30 juni 2017, 10:07:22 »
Een downpipe meeting lijkt me wel wat. Construeer je eigen downpipe en plaats hem met je mede alfisten  :13: :043:

ik wil dat sowieso nog laten doen bij JM, dus ik ben voor!
rollenbankmeeting vorig jaar vond ik ook erg leuk. ik was toen met de GTA, zou nu mijn QV wel willen laten meten  ;D
(na de downpipe meeting natuurlijk).

meeting bij Martijn, of bij H&S corse, Savali, of squadra is een leuk idee. Misschien krijgen we ter plekke korting voor een ecu-remap?

Ik sta open voor veel, maar liever geen Savali.  ;D

 ;D
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #41 Gepost op: 30 juni 2017, 10:21:58 »
Zal volgende week hier even langs kunnen gaan.
https://www.chemicalguys.eu/smart-detailing-university/

Is vlak naast mijn werk, en tevens mij leverancier van shampoos ed.
Normaal vragen ze er toch een aardig bedrag voor, maar wellicht dat ze voor een club met wellicht toekomstige klanten wat kunnen doen.

Een twee daagse tourtocht met een stop op een camping oid lijkt mij ook wel wat, al zul je dan voor omgeving toch rochtong limburg/duitsland moeten. Daar heb ik persoonlijk geen moeite mee overigens.

Een race expierence lijkt mij overigens ook wel wat ;) al moet het in de bmws  :-X

Voor een detailing dag kunnen we mooi Thomas zijn auto inzetten als proefmodel, eens kijken we die glanzend kunnen krijgen.  ;D
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
Re: Meetings 2017
« Reactie #42 Gepost op: 30 juni 2017, 10:48:28 »
Zal volgende week hier even langs kunnen gaan.
https://www.chemicalguys.eu/smart-detailing-university/

Is vlak naast mijn werk, en tevens mij leverancier van shampoos ed.
Normaal vragen ze er toch een aardig bedrag voor, maar wellicht dat ze voor een club met wellicht toekomstige klanten wat kunnen doen.

Een twee daagse tourtocht met een stop op een camping oid lijkt mij ook wel wat, al zul je dan voor omgeving toch rochtong limburg/duitsland moeten. Daar heb ik persoonlijk geen moeite mee overigens.

Een race expierence lijkt mij overigens ook wel wat ;) al moet het in de bmws  :-X

Voor een detailing dag kunnen we mooi Thomas zijn auto inzetten als proefmodel, eens kijken we we die glanzend kunnen krijgen.  ;D

Zelfs matten lak kun je glazend krijgen ????
*

alfata
3.412

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #43 Gepost op: 30 juni 2017, 10:56:00 »
Zal volgende week hier even langs kunnen gaan.
https://www.chemicalguys.eu/smart-detailing-university/

Is vlak naast mijn werk, en tevens mij leverancier van shampoos ed.
Normaal vragen ze er toch een aardig bedrag voor, maar wellicht dat ze voor een club met wellicht toekomstige klanten wat kunnen doen.

Een twee daagse tourtocht met een stop op een camping oid lijkt mij ook wel wat, al zul je dan voor omgeving toch rochtong limburg/duitsland moeten. Daar heb ik persoonlijk geen moeite mee overigens.

Een race expierence lijkt mij overigens ook wel wat ;) al moet het in de bmws  :-X

Voor een detailing dag kunnen we mooi Thomas zijn auto inzetten als proefmodel, eens kijken we we die glanzend kunnen krijgen.  ;D

 :098: :cheer:
Ik heb net allemaal spul van Nanolex aangeschaft. Volgend weekend als het weer wat beter is maar eens helemaal ontvetten met Nanolex EX en dan sealen en vervolgens finishen. Ben benieuwd. Vind hem zeker op het dak wel wat glanzen, maar dat komt ook omdat ik shampoo met wax heb.  :-[
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

brinkerik
1.817

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Meetings 2017
« Reactie #44 Gepost op: 30 juni 2017, 11:36:38 »
Savali is voor mij ook door hij ijs gezakt.     

Die pakken een allergaartje van verschillende remap`s van alle andere tuning bedrijven, maar probleem oplossend is er helaas niet bij bij Savali.

Verder mag ik er eigenlijk niets over zeggen, daar ik geen persoonlijke ervaring met Savali heb.
Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97