!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

*

alfistalimburg
464

  • Type Alfa: giulietta qv
  • ****
    - Senior Alfist
  • you only live once
Re: Weekend Italia a Zandvoort
« Reactie #15 Gepost op: 14 april 2017, 21:56:39 »
Kijk helemaal super :13:
Alfa Romeo Giulietta QV: Audison composet - Ulter 100mm einddemper - 19inch Prodrive S velgen - Brembo remschijven + EBC red stuff blokken
RVS Jmtuning downpipe - powerflexrubbers - stage 2 jtd performance koppeling - k04 hybrid turbo - airtec intercooler
322,6pk/437nm
Re: Weekend Italia a Zandvoort
« Reactie #16 Gepost op: 15 april 2017, 13:04:40 »
Knoop doorgehakt, ik/we hebben gekozen voor hotel/restaurant de Engel. Ik heb voor nu 5 kamers en ontbijt gereserveerd, maar als er meer mensen willen komen graag zsm doorgeven ivm de hoeveelheid beschikbare kamers.
*

Bob156
616

  • *****
    - Super Alfist
Re: Weekend Italia a Zandvoort
« Reactie #17 Gepost op: 15 april 2017, 13:39:13 »
Knoop doorgehakt, ik/we hebben gekozen voor hotel/restaurant de Engel. Ik heb voor nu 5 kamers en ontbijt gereserveerd, maar als er meer mensen willen komen graag zsm doorgeven ivm de hoeveelheid beschikbare kamers.

Voor mij met 2 personen dan :great:
*

Dwayne
320

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • ****
    - Senior Alfist
  • Yes.. I have the Alfa Romeo virus so what?!
Re: Weekend Italia a Zandvoort
« Reactie #18 Gepost op: 15 april 2017, 14:55:31 »
Ik neem aan zoals je nu geboekt hebt dat dat 5 keer 2 personen is zoals het lijstje in het begin van dit topic staat
Voor de rest top dus er kunnen nu nog 2 keer 2 personen bij voor degene die nog niet beslist hebben
GIULIETTA QV - Squadra tuned - Brembo heat treated sport disk/FM Brakepads  - Rode RVS Staalflex Remleidingen  - Performance koppeling - EPS compleet uitlaatsysteem - BMC CDA Cold Air Intake - Short Shifter - JTD Performance Intercooler - Carbon design - Eibach Pro kit/Spacers -Wiechers Veerpootbrug
*

alfistalimburg
464

  • Type Alfa: giulietta qv
  • ****
    - Senior Alfist
  • you only live once
Re: Weekend Italia a Zandvoort
« Reactie #19 Gepost op: 15 april 2017, 15:24:11 »
Super  :PDT_Armataz_01_37:

Heb er nu al zin in  :Woot_Emoticon:
Alfa Romeo Giulietta QV: Audison composet - Ulter 100mm einddemper - 19inch Prodrive S velgen - Brembo remschijven + EBC red stuff blokken
RVS Jmtuning downpipe - powerflexrubbers - stage 2 jtd performance koppeling - k04 hybrid turbo - airtec intercooler
322,6pk/437nm
Re: Weekend Italia a Zandvoort
« Reactie #20 Gepost op: 15 april 2017, 15:40:39 »
Ik neem aan zoals je nu geboekt hebt dat dat 5 keer 2 personen is zoals het lijstje in het begin van dit topic staat
Voor de rest top dus er kunnen nu nog 2 keer 2 personen bij voor degene die nog niet beslist hebben

Ik heb inderdaad 5x een 2 persoons kamer met ontbijt gereserveerd. Op het moment had hij sowieso nog 2 andere kamers beschikbaar, maar die worden niet 'apart' gehouden.
Re: Weekend Italia a Zandvoort
« Reactie #21 Gepost op: 16 april 2017, 15:51:39 »
Door de toeristen belasting (jaja, ook die heb je als je in Nederland woont), komen we op 51,45 euro pp incl ontbijt. Inmiddels ook de reservering digitaal ontvangen.
*

Dwayne
320

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • ****
    - Senior Alfist
  • Yes.. I have the Alfa Romeo virus so what?!
Re: Weekend Italia a Zandvoort
« Reactie #22 Gepost op: 16 april 2017, 17:47:32 »
Helemaal top we hoeven voor de rest niks te doen of door te geven geloofde ik dus dat is geregeld nu de vrij rijden kaartjes nog en we zijn er klaar voor ;D
GIULIETTA QV - Squadra tuned - Brembo heat treated sport disk/FM Brakepads  - Rode RVS Staalflex Remleidingen  - Performance koppeling - EPS compleet uitlaatsysteem - BMC CDA Cold Air Intake - Short Shifter - JTD Performance Intercooler - Carbon design - Eibach Pro kit/Spacers -Wiechers Veerpootbrug
Re: Weekend Italia a Zandvoort
« Reactie #23 Gepost op: 16 april 2017, 18:29:51 »
Helemaal top we hoeven voor de rest niks te doen of door te geven geloofde ik dus dat is geregeld nu de vrij rijden kaartjes nog en we zijn er klaar voor ;D

Klopt, de reserverig staat onder mijn naam. Wellicht dat er op de locatie zelf nog wat door moeten geven, maar dat was voor nu niet noodzakelijk. Betaaling kon ook ter plekken worden voldaan. Dus ja dan is het inderdaad nog wachten op vrijrijden kaartjes  :steeringwheel:
Re: Weekend Italia a Zandvoort
« Reactie #24 Gepost op: 17 mei 2017, 12:02:14 »
Er zijn trouwens niet meer mensen die willen overnachten?
*

Wesley-Rosso
18

  • Type Alfa: Giulietta TCT QV-line '15
  • *
    - Startende Alfist
Re: Weekend Italia a Zandvoort
« Reactie #25 Gepost op: 19 mei 2017, 21:16:53 »
Ik hoef niet te overnachten, maar woon in Voorhout naast Lisse. Ik wil wel aansluiten bij De Engel zaterdagochtend naar Zandvoort?
Rijdt nu: Giulietta 1.4Ma TCT QV-line 2015, Blu Anodizzato
Gereden: Giulietta 1.4Ma TCT 2011, Competizione Rosso
Re: Weekend Italia a Zandvoort
« Reactie #26 Gepost op: 22 mei 2017, 07:35:06 »
Ik hoef niet te overnachten, maar woon in Voorhout naast Lisse. Ik wil wel aansluiten bij De Engel zaterdagochtend naar Zandvoort?

Ik vermoed dat we zaterdag pas na het event richting het hotel gaan, en dat sochtends er diverse meeting points komen in het reguliere topic.
*

Bob156
616

  • *****
    - Super Alfist
Re: Weekend Italia a Zandvoort
« Reactie #27 Gepost op: 12 juni 2017, 18:16:21 »
Iemand die voor zaterdag een toegangskaartje over heeft?

Ik ga Zaterdag met vrouw en dochter, Zondag met een vriend.
*

Dwayne
320

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • ****
    - Senior Alfist
  • Yes.. I have the Alfa Romeo virus so what?!
Re: Weekend Italia a Zandvoort
« Reactie #28 Gepost op: 13 juni 2017, 09:33:22 »
Nog niet maar ga het in de gaten houden voor je!
gaat dit weekend trouwens nog door omdat Thomas al niet meer gaat en weet niet of er nog veranderingen zijn bij de anderen
GIULIETTA QV - Squadra tuned - Brembo heat treated sport disk/FM Brakepads  - Rode RVS Staalflex Remleidingen  - Performance koppeling - EPS compleet uitlaatsysteem - BMC CDA Cold Air Intake - Short Shifter - JTD Performance Intercooler - Carbon design - Eibach Pro kit/Spacers -Wiechers Veerpootbrug
Re: Weekend Italia a Zandvoort
« Reactie #29 Gepost op: 13 juni 2017, 11:47:20 »
Nog niet maar ga het in de gaten houden voor je!
gaat dit weekend trouwens nog door omdat Thomas al niet meer gaat en weet niet of er nog veranderingen zijn bij de anderen

Hotel staat nog steeds gereserveerd, alleen hellaas dus met een kamer minder.