!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

FastKars
11

  • *
    - Startende Alfist
    • http://www.flyingdutchmen2cvracing.nl
Navigatie van mute afhalen
« Gepost op: 21 november 2011, 18:49:49 »
Klinkt erg suf, maar mijn instant nav staat momenteel op mute en het lukt me niet meer om deze van mute af te krijgen......heb het volgende zonder succes geprobeerd....iemand een idee?

- op mute op het stuur drukken => gaat alleen radio op mute;
- alle menu's bekeken en ik kan het geluidsniveau van de nav wel aanpassen en dan hoor je de dame ook praten, maar de nav zelf blijft op mute staan bij een ingestelde route;
- route ingesteld en op het moment dat ik verwacht dat ze tegen me praat het volume aanpassen of de mute knop op het stuur indrukken => geen resultaat en de mute knop op het stuur reageerde weer alleen op de radio
- .....beat me!
*

EsDee
300

  • ****
    - Senior Alfist
Navigatie van mute afhalen
« Reactie #1 Gepost op: 21 november 2011, 18:53:22 »
Op het dashboard zit ook nog een mute knop, daar bij de cdspeler. Ding zou je langer 2 seconden ingedrukt moeten houden. Werkt overigens alleen bij recent geproduceerde modellen.
*

FastKars
11

  • *
    - Startende Alfist
    • http://www.flyingdutchmen2cvracing.nl
Navigatie van mute afhalen
« Reactie #2 Gepost op: 21 november 2011, 20:21:57 »
Dank EsDee....duidelijk gevalletje RTFM :)
*

Wilbert G
448

  • ****
    - Senior Alfist
Navigatie van mute afhalen
« Reactie #3 Gepost op: 21 november 2011, 22:59:17 »
Citaat van: FastKars;15403
Dank EsDee....duidelijk gevalletje RTFM :)
Pfff, er zijn hier plenty mensen die maar wat graag die duitse troela zouden willen muten:p
Gelukkig krijg ik 1 december een update, dus hopen dat het dan wel lukt..
*

FastKars
11

  • *
    - Startende Alfist
    • http://www.flyingdutchmen2cvracing.nl
Navigatie van mute afhalen
« Reactie #4 Gepost op: 21 november 2011, 23:41:21 »
Ja, die stem is inderdaad gruwelijk....maar ik begrijp nu dat ik allang blij moet zijn dat er een mute functie op de nieuwere versies zit :)
Nu nog een andere stemmogelijkheid.....want die is er nog niet toch?
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Navigatie van mute afhalen
« Reactie #5 Gepost op: 22 november 2011, 23:20:40 »
de andere stemmen zitten ook op de SD kaart, maar helaas is de IT'r die er naar aan het kijken was zijn G "kwijt" wegens gevalletje veel schade..
 
Ook het invoeren van radarcontroles (POI-file) probeerden we er in te krijgen, maar ook die poging is n.a.v. bovenstaande gestrand..
*

dionysos
9

  • *
    - Startende Alfist
Navigatie van mute afhalen
« Reactie #6 Gepost op: 23 november 2011, 14:32:49 »
Het kan ook nog in menu -> navigatie -> opties -> deactivatie "stem-en-dan-nog-iets"
 
Sinds de update staat de oost duitse politieagente bij mij de hele tijd uit. Heerlijk :cool:
*

dionysos
9

  • *
    - Startende Alfist
Navigatie van mute afhalen
« Reactie #7 Gepost op: 23 november 2011, 22:42:17 »
Citaat van: dionysos;15501
Het kan ook nog in menu -> navigatie -> opties -> deactivatie "stem-en-dan-nog-iets"
 
Sinds de update staat de oost duitse politieagente bij mij de hele tijd uit. Heerlijk :cool:

Net nog ff gecheckt in de auto zelf. Het is - menu - geluiden - deactiveren navigatie aankondiging
*

Lmax
61

  • **
    - Junior Alfist
Navigatie van mute afhalen
« Reactie #8 Gepost op: 6 december 2011, 16:00:27 »
Citaat van: dionysos;15501
Sinds de update staat de oost duitse politieagente bij mij de hele tijd uit. Heerlijk :cool:

Mijn dealer wil die update niet begrijpen, zelfs niet met links naar dit forum dat tie toch echt bestaat. Lekker is dat.
*

EsDee
300

  • ****
    - Senior Alfist
Navigatie van mute afhalen
« Reactie #9 Gepost op: 7 december 2011, 20:09:12 »
Citaat van: Lmax;15896
Mijn dealer wil die update niet begrijpen, zelfs niet met links naar dit forum dat tie toch echt bestaat. Lekker is dat.
Voor alleen een software update zou ik dan gewoon ff aankloppen bij een andere dealer.
*

Eric Ace
10

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 (>170PK)
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Navigatie van mute afhalen
« Reactie #10 Gepost op: 25 januari 2019, 08:50:19 »
In 2019 werkt het inderdaad nog steeds. Eerst naar het navigatie scherm vervolgens "Mute knopje" , naast CD speler, ca. 2 seconden inhouden zoals eerder al op dit forum aangegeven. Bij mij een duidelijk een gevalletje RTFM. Heb duidelijke foto toegevoegd.

Succes

Giulietta MA 170, Chipped en downpipe (HS Corse),
Onderhoud; Auto Italia te Deurne