!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

morneco
247

  • Type Alfa: Giulietta
  • ***
    - Alfist
Deurrubbers (met chroom) komen los
« Gepost op: 10 oktober 2012, 11:57:39 »
Hallo,
Een grote maand geleden viel me tijdens het rijden op dat ik meer windgeruis had in de wagen. Het was toen ook miserabel weer en dus weet ik het daaraan.

Drie weken geleden stap  ik naar de Giulietta en zie dat een stuk van de dubbele deurrubber van de chauffeurszijde uitsteekt. Deze kon ik toen terug op zijn plaats duwen. Ik heb toen alle deuren gecontroleerd en ook de passagiersdeur leed hieraan.

In de garage hebben ze van beide deuren de rubbers aan de bovenzijde gelost en het U-metaal (die in de rubber zit en om de deurlijst spant) wat dichtgedrukt. Daarnaast ook alle rubbers ingevet met een siliconenspray voor rubbers.

Nu blijkt dat ook de achterdeuren aan dit kwaal beginnen te lijden.

Ik parkeer de wagen steeds in de garage met de ramen neer om het interieur te verluchten. Kan het zijn dat door het wegvallen van de tegendruk van het raam de rubbers bij het dichtdoen van de deur los komen? Dit zou toch niet mogen.

Heeft iemand dit probleem ook of heeft iemand er een oplossing voor?

Alvast bedankt.
Alfa Romeo Nuova Giulietta Super 1.4 Turbo Alfa Rosso