!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > De Alfa Giulietta club

Nieuwe update navigatie?

(1/18) > >>

Zoef:
Ik ben in het bezit van de fabrieksnavigatie en net als velen, behoorlijk ontevreden over de mogelijkheden en gebruiksgemak. Nu liet ik mij vertellen dat de peugeot 508 gebruik maakt van dezelfde leverancier (Magnelli?) Hier is het nog steeds niet ideaal, maar wel al een stuk beter dan bij ons in de juul. Daar hebben ze een prettiger vrouwenstem, je kunt snelheden erin laten vermelden (als je sneller rijdt dan is toegestaan, komt een verkeersbord in beeld net als bij dom dom), hij geeft flitsers aan etc.
Nog steeds is het omslachtig en matig gebruikersvriendelijk, maar wel weer een stap beter dan bij ons. Heeft iemand een idee of dit uitwisselbaar is met de onze?

yvesart:
het is een SD kaart dus dat zou moeten kunnen.. misschien dat je nog een bepaalde licentienummer in moet stellen bij het inpluggen?

John. K:
Ik ben nieuw op dit forum. Ik krijg binnenkort een Giulietta uit 2011 met fabrieksnavigatie. Omdat de wegen sinds 2011 behoorlijk veranderd zijn laat ik bij de afleveringsbeurt gelijk de navigatie updaten. Ik lees op dit forum dat veel mensen ontevreden zijn, maar die berichten zijn vaak van een tijdje terug. Zijn er na updates nog klachten en waaruit bestaan die dan?

Arnoud504:
Ik heb software en kaarten geupdate dit jaar toen ik de giulietta kocht. Persoonlijk vind ik ook na deze
Updates dat de nav achterblijft op bijvoorbeeld TomTom. De nav is minder accuraat en is in staat je op een snelweg opeens een afrit te laten pakken om je vervolgens die zelfde snelweg weer op te sturen. Ook compleet verkeerde afslagen aangeven krijg je er standaard bij evenals tegen 1 richtingsverkeer ingeleid worden of midden door een druk stadscentrum geleid worden terwijl de randweg korter, rustiger en dus sneller is. Ik heb gelukkig nog TomTom op m'n telefoon. Voor buitenland ritten geniet die nog de voorkeur boven de nav van de giulietta.

ExTaxi:
ik had in mijn eerste Giulietta een systeempje van 200 euro wat beter werkte dan dat ingebouwde navi-systeem van Alfa Romeo wat ik nu heb.
Ongelooflijk dat dat 1800 euro kostte toen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod