!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

nick
554

  • *****
    - Super Alfist
Ter info: de belgische prijslijst 2011
« Gepost op: 15 januari 2011, 18:23:55 »
Eindelijk heeft Alfa België weer een prijslijst online staan.
Vermoedelijk omdat nu ook het autosalon loopt.

Voor de geïnteresseerden die even de packs met de nederlandse versie willen vergelijken:

http://www.alfaromeo.be/be/publishingimages/listedeprix/tarifgiulietta2nl.pdf

Ik heb de mijne in oktober besteld (met dus een andere prijslijst) maar een snelle controle leert me dat mijn configuratie nog exact hetzelfde kost ... oef :-)

Enkel de 1.4 TCT is er bij gekomen.

Wat me verder nog opvalt:
- de optie "plaathouder vooraan" is nu standaard (vroeger 15 euro).
Vermoedelijk omdat we in België nu vooraan ook de europese nummerplaat (veel langer) nodig hebben.

- de optie "thermische voorruit (verwarmbare zone wisserbladen van ruitenwisser) (200 euro) is er bijgekomen.

De rest lijkt me ongewijzigd te zijn gebleven.
Giulietta 2.0 JTDm (2011) - Grigio Magnesio - Sport Pack 17 inch sportiva velgen - Zwart leder met rode stiksels - Bose Hifi - Bi-Xenon - Instant Nav - Privacy getinte ruiten
*

nick
554

  • *****
    - Super Alfist
Ter info: de belgische prijslijst 2011
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2011, 19:32:49 »
net gehoord in het nieuws dat alfa romeo gemiddeld 15% korting geeft op de catalogusprijs.
Dat zal dan wel met alle extra overnamepremies zijn, en misschien rekenen ze ook wel de packs als korting.
Giulietta 2.0 JTDm (2011) - Grigio Magnesio - Sport Pack 17 inch sportiva velgen - Zwart leder met rode stiksels - Bose Hifi - Bi-Xenon - Instant Nav - Privacy getinte ruiten
*

Wilson
64

  • **
    - Junior Alfist
Ter info: de belgische prijslijst 2011
« Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2011, 19:40:04 »
Toch grappig dat die opties in België veel goedkoper zijn, zelf in vergelijking tot de Nederlandse prijzen excl. BPM. Bijvoorbeeld de rode remklauwen, in België slechts € 125 :(

Zijn de aftermarket producten in België eigenlijk ook goedkoper?
*

nick
554

  • *****
    - Super Alfist
Ter info: de belgische prijslijst 2011
« Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2011, 19:59:09 »
ja in Nederland rekenen ze stevig door en met die BPM is het helemaal te gek.

Hier moet je wel nog rekening houden met onze BIV. Dus een QV kopen kost je nog eens 4957 euro aan BIV (belasting op inverkeersstelling).
Daarom dat de 170 pk versies ook in 163 pk bestaan, dat is dan "maar" 1239 euro ipv anders 2478 euro.

... en dan zijn ze verwonderd als het slecht gaat met de economie.
Giulietta 2.0 JTDm (2011) - Grigio Magnesio - Sport Pack 17 inch sportiva velgen - Zwart leder met rode stiksels - Bose Hifi - Bi-Xenon - Instant Nav - Privacy getinte ruiten
*

nick
554

  • *****
    - Super Alfist
Ter info: de belgische prijslijst 2011
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2011, 20:00:34 »
Ik heb geen prijslijst van de aftermarket producten.

Heeft er niemand een lijst met te bestellen accessoires ?
Ik zou graag rubberen vloermatjes hebben en ook zo iets dergelijks voor in de koffer.

Vrouwlief heeft dat in de Ford en dat is superhandig.

Dus: weet iemand waar ik de lijst met deze spullen kan terugvinden ?
Giulietta 2.0 JTDm (2011) - Grigio Magnesio - Sport Pack 17 inch sportiva velgen - Zwart leder met rode stiksels - Bose Hifi - Bi-Xenon - Instant Nav - Privacy getinte ruiten
*

Ma0tt
232

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 TB 120pk
  • ***
    - Alfist
Ter info: de belgische prijslijst 2011
« Reactie #5 Gepost op: 15 januari 2011, 20:23:38 »
Een echte lijst/folder heb ik nog niet gezien, mss eens aan de dealer vragen? Een deel van de accessoires is wel terug te vinden op http://store.alfaromeo.com.
Dat ding voor in de koffer heb ik ook achterna besteld, komt op een 40€ zonder btw.

Citaat van: nick;1111
Ik heb geen prijslijst van de aftermarket producten.

Heeft er niemand een lijst met te bestellen accessoires ?
Ik zou graag rubberen vloermatjes hebben en ook zo iets dergelijks voor in de koffer.

Vrouwlief heeft dat in de Ford en dat is superhandig.

Dus: weet iemand waar ik de lijst met deze spullen kan terugvinden ?
*

Trigger
204

  • Type Alfa: Alfa Romeo Giulietta
  • ***
    - Alfist
Ter info: de belgische prijslijst 2011
« Reactie #6 Gepost op: 15 januari 2011, 20:59:07 »
Op die shop staan niet precies niet alle accesoires.
Hier vind je een completere lijst (waaronder ook stoffen matten), weliswaar een Engelse site

http://www.alfaaccessories.com/Alfa-Giulietta-Accessories

Ik ben alleszins van plan om me een paar van die matjes te kopen. Staat toch altijd een pak beter :)
Giulietta Alfa Rosso Metallizzato - Sport Pack 1 met 17" Sportiva - leer-microvezel met rood stiksel
ex: 156 1.8TS

http://www.clubalfaromeo.nl/forum/stel-je-voor/ciao-bella/
*

EsDee
300

  • ****
    - Senior Alfist
Ter info: de belgische prijslijst 2011
« Reactie #7 Gepost op: 15 januari 2011, 21:51:47 »
Hier onder even een linkje naar een Nederlandstalig PDF bestand (2 MB) voor accesoires:

http://www.partsandservices.nl/catalog/images/upload/pdf_catalogue/2010-05_NL_Giulietta_Lineac_05_10lo.pdf
*

nick
554

  • *****
    - Super Alfist
Ter info: de belgische prijslijst 2011
« Reactie #8 Gepost op: 15 januari 2011, 22:36:18 »
Ok volgende ga ik bestellen:


KUNSTSTOF BINNENBAK
VOOR HET BESCHERMEN
VAN DE BAGAGERUIMTE
Beschermt de bagageruimte
bij het vervoer
van vochtige of vuile
voorwerpen.
Ond.nr. 50903491


SET RUBBERMATTEN,
VOORZIEN VAN IN
RELIEF UITGEVOERDE
MODELNAAM ‘GIULIETTA’
Ond.nr. 71805866
Giulietta 2.0 JTDm (2011) - Grigio Magnesio - Sport Pack 17 inch sportiva velgen - Zwart leder met rode stiksels - Bose Hifi - Bi-Xenon - Instant Nav - Privacy getinte ruiten