!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

djbase
585

  • *****
    - Super Alfist
Verlagen Giulietta opties Belgie
« Gepost op: 19 maart 2012, 23:40:03 »
Zoals de topic luid, gezien het in den belgiek er wat anders aan toegaat vond ik het misschien interessant om hetgeen al gezegd was in het andere grote verlagingstopic hier bij elkaar te plaatsen.

In Belgie moet men blijkbaar rekening houden met :

A) verzekeringscontract ?!?
B) keuring
C) de kleur van de verlagingsveren om de keuring te bedotten (moet blijkbaar zwart zijn)
D) garantie op alfa van je dealer als je deze verlaagt ? en zeker als je deze je dealer deze wilt laten verlagen
E) de opties, QV veren ? (of net niet goed genoeg)
F) welke documenten in orde kunnen gebracht worden om legaal te verlagen... Goei vraag eh ;) vandaar niet ingevult :p

Hopelijk geraken we eruit wijs.

Want waarom de juul verlagen :

Voor een alfa geeft dit echt geen sportief gevoel zo hoog op de poten staan :

1. comfort prima, maar ik word er gewoon zeeziek van al dat gehobbel/dansen in bochten en dan spreek ik over een juul met sportpack en dynamische ophanging en 18" velgen.
2. strakker (directer) gevoel bij insturen bochten, zoals op alfa 147's met sportonderstel en fiat coupe

***

Hoeveel verlagen, goede vraag, net datgene nodig om er een sportiever voelende auto van te maken.
Zoals QV ? (-15mm -10mm) of is dit net niet goed genoeg. (althans volgens sommige QV eigenaars)

Comments more then welcome !
Alfa Giulietta 2.0jtdm² 170pk sp2 8C, alfa rosso - Ex. Fiat Coupe 20VT MY99 - 6 speed - Squadra chip v1A - Forge DV006 1.45bar overboost (03/11/2003-13/03/2012 RIP)