!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Roxxi QV
597

  • Type Alfa: Alfa Gulia 2.0 Veloce
  • *****
    - Super Alfist
waaaat??? 300 pk voor de QV?
« Reactie #15 Gepost op: 12 februari 2011, 19:18:23 »
Mooie dag die 11-2-2011: dictator Mubarak eindelijk weg en de QV in de nabije toekomst nog sneller :cool:
Voorheen o.a.: Alfa Sud, Alfa Sud Sprint, Alfa 145, Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa Giulietta QV.
Sinds 13-12-2017 Alfa Giulia 2.0T Veloce uitvoering met o.a. rood leer, 19" Performances velgen, panorama electr. zonnedak, Harman Kardon HiFi, 8.8" Connect navigatie, Ragazzon uitlaat
*

driftend
491

  • ****
    - Senior Alfist
waaaat??? 300 pk voor de QV?
« Reactie #16 Gepost op: 12 februari 2011, 19:32:02 »
tegen de tijd dat de mijne is geleverd zijn we een heel eind denk ik. zsm 1000 km erop en meteen door. Mijn dealer waarschuwde me al dat de beleving in mijn gechipte mito veel gaver is dan de standaard qv. (zoiets had ik ook al met de mito qv, mijn mito voelt toch echt een flink stuk sneller)
Ben benieuwd wat eruit gaat komen.
waaaat??? 300 pk voor de QV?
« Reactie #17 Gepost op: 12 februari 2011, 20:28:43 »
Citaat van: Hengel;3771
Leon Cupra's gaan ook tot 300 pk's met alleen een chippie hoor. En die hebben standaard ook 240 pk. En ik hoop niet dat een auto met standaard 340 Nm een bak heeft die tot 350 Nm kan...

Je zult toch wat voor achtergrondinfo moeten hebben om dergelijke vermogensstijgingen te interpreteren en zo 1 op 1 ook te denken toe te kunnen passen op een Giulietta. Ten eerste, elke motor is anders en heeft andere marges/reserves. Ten tweede, de motor in de Leon Cupra is geen opgefokte GTI motor, maar een softwarematig teruggetunede Cupra R/S3/Golf R motor, dus met de grotere turbo. Feitelijk heeft de "standaard" motor dus al 265pk en is de vermogensstijging minder spectaculair.
*

RiriassaQV
1.199

  • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
waaaat??? 300 pk voor de QV?
« Reactie #18 Gepost op: 12 februari 2011, 21:27:22 »
Citaat van: driftend;3863
tegen de tijd dat de mijne is geleverd zijn we een heel eind denk ik. zsm 1000 km erop en meteen door. Mijn dealer waarschuwde me al dat de beleving in mijn gechipte mito veel gaver is dan de standaard qv. (zoiets had ik ook al met de mito qv, mijn mito voelt toch echt een flink stuk sneller)
Ben benieuwd wat eruit gaat komen.

en een getunede QV ?? ,wordt dat dan niet afschrikwekkend ?? :P
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
 
Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

RenéQV
449

  • ****
    - Senior Alfist
waaaat??? 300 pk voor de QV?
« Reactie #19 Gepost op: 12 februari 2011, 22:42:47 »
Citaat van: RiriassaQV;3875
en een getunede QV ?? ,wordt dat dan niet afschrikwekkend ?? :P
Welnee alles went, moet zeggen dat ik met de QV smacht naar een chip, niet omdat het tegenvalt maar simpelweg omdat het went
Giulietta QV Bianco Ghiacio