!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > De Giulia / Stelvio Club

nu nog auris, maar hopelijk snel Giulia

(1/4) > >>

schoenmakertje:
Hoi,

Ik hoop snel een te Giulia te kunnen vinden, tweedehands, maar heb er dus nog geen...
Maar door lid te worden kan ik ook wat vragen stellen over de Giulia en zo veel mogelijk over de auto te weten te komen.

Wel alvast een opmerking,  heel jammer dat jullie de Giulia zo weinig in rosso monza aanschaffen! 2e hands eigelijk alleen maar blauw of zwart..

groet, Frans

brinkerik:
Welkom.

Nederland is te klein, en de Giulia is nog te kort leverbaar, dat deze vindbaar is bij ons.

Kijk eens over de grens,   www.mobile.de

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=265522296&cn=DE&colors=RED&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=16&minFirstRegistrationDate=2015&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=c7e61a00-f81a-e73a-507e-61db13e28500

PascalV:

--- Citaat van: schoenmakertje op 13 januari 2019, 15:17:53 ---Hoi,

Ik hoop snel een te Giulia te kunnen vinden, tweedehands, maar heb er dus nog geen...
Maar door lid te worden kan ik ook wat vragen stellen over de Giulia en zo veel mogelijk over de auto te weten te komen.

Wel alvast een opmerking,  heel jammer dat jullie de Giulia zo weinig in rosso monza aanschaffen! 2e hands eigelijk alleen maar blauw of zwart..

groet, Frans

--- Einde van citaat ---

Zijn ook de dealers die er weinig in die kleur bestellen.
Ik had uit de showroom van verschillende dealers voornamelijk de keuze uit verschillende tinten grijs, zwart, wit of blauw.

Als eerste tip, als het even kan de eerste "koopjes" van het eerste modeljaar 2016/2017 overslaan.
Ze heb een aardige verbeterslag gemaakt in de 2018.

woutur:
Ik had em graag in die kleur willen bestellen maar die eikels bij Alfa willen deze kleur niet leveren met lichte bekleding. Ongehoord, want wat zou dat een fantastische combinatie zijn!

schoenmakertje:
Qu prijs scheelt duitsland echter niets met nl.. en zoek BTW-auto. dus dat is geen optie..

Ook ga ik voor een diesel automaat, liefst 180pk.
Wijma in leeuwarden heeft een mooie, wel blaauw en zwarte bekleding, das jammer, maar ja, leeuwarden-tilburg..

voordeel van diesel is ook nog, behalve dat ik het fijner rijden vind, dat iedereen bang gemaakt wordt om diesel te kopen.
De prijzen zijn stuk lager dan benzine, je ziet dat ook bij bmw 3-serie bijvoorbeeld, scheelt gauw zo'n 3-4000 euries

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod