!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Jobo
1.821

  • Type Alfa: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8v
  • *****
    - Super Alfist
  • Luck is an attitude
    • http://www.urban-impressions.nl
Re: Giallo Zoë v6 12v Spider
« Reactie #15 Gepost op: 10 maart 2013, 21:09:22 »
Citaat van: butt head op  4 maart 2013, 20:49:57
Citaat van: butt head op  4 maart 2013, 20:49:57
heb ik weer moet ik voor mijn werk door de spits van hengelo naar industrie gebied van nijmegen. dat is dus van arnhem tot nijmegen aansluiten.  :(

Waar in Nmg moet je zijn? Oud West?

in nijmegen west aan de ambachtsweg zijn. daar lag het schip waar ik werk.

Ai... dan wordt het een nare verbinding idd. Ik ga tegenwoordig via Emmerich, Kranenburg naar Nijmegen. Maar ik moet dan ook naar Heijendaal
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8v projectdiesel.
Origineel: 115 pk/ 275 nm
Inmiddels: 172 pk/375 nm
Doel: 175 pk/415 nm


Urban Impressions Fotografie


Scuderia Macchina Sportiva (SMS Racing)
*

butt head
35

  • Type Alfa: spider
  • *
    - Startende Alfist
  • bwaaaaaaaaaaaap
Re: Giallo Zoë v6 12v Spider
« Reactie #16 Gepost op: 11 maart 2013, 20:41:10 »
Citaat van: butt head op  4 maart 2013, 20:49:57
Citaat van: butt head op  4 maart 2013, 20:49:57
heb ik weer moet ik voor mijn werk door de spits van hengelo naar industrie gebied van nijmegen. dat is dus van arnhem tot nijmegen aansluiten.  :(

Waar in Nmg moet je zijn? Oud West?

in nijmegen west aan de ambachtsweg zijn. daar lag het schip waar ik werk.

Ai... dan wordt het een nare verbinding idd. Ik ga tegenwoordig via Emmerich, Kranenburg naar Nijmegen. Maar ik moet dan ook naar Heijendaal

dat is ook een mogelijkheid maar volgens mij moet ik dan nog akelig vroeg van huis weg. aangezien doetinghem en kleve volgens mij nog wel eens voor problemen kunnen zorgen
ik ben al lang blij dat ik niet dagelijks zulke route's moet rijden.  over het algemeen rij ik net achter de spits aan.
*

butt head
35

  • Type Alfa: spider
  • *
    - Startende Alfist
  • bwaaaaaaaaaaaap
Re: Giallo Zoë v6 12v Spider
« Reactie #17 Gepost op: 21 april 2013, 08:06:49 »
het geluk zat weer is even mee. er was iemand opzoek naar een hardtop. ik had er toevallig nog 1 liggen die ik niet meer ging gebruiken omdat ik geen zin heb om 2 keer in het jaar mijn ramen bij te stellen dus ik bood hem de hardtop aan. krijg ik nog geen dag later een reaktie. of ik interesse had om de hardtop te ruilen voor een blue style elektrisch verstelbaar en verwarmd interieur. en laat ik nou net interesse hebben het schijnt dat die stoelen de best zittende stoelen zijn voor in een spider of gtv. dus heb ik maar toe gehapt.
ik moest er wel even voor naar engeland rijden even 1060km maken voor een paar stoelen.

gelijk maar een overkill ledervet er over heen gesmeerd kan dat mooi in het leer trekken.
Re: Giallo Zoë v6 12v Spider
« Reactie #18 Gepost op: 21 april 2013, 08:25:26 »
Haha, ze glimmen mooi ja.

Mooie deal zo  O0
*

butt head
35

  • Type Alfa: spider
  • *
    - Startende Alfist
  • bwaaaaaaaaaaaap
Re: Giallo Zoë v6 12v Spider
« Reactie #19 Gepost op: 22 april 2013, 19:59:22 »
en zo ziet zo iets er uit als het in de spider zit.
Re: Giallo Zoë v6 12v Spider
« Reactie #20 Gepost op: 22 april 2013, 19:59:56 »
Nice!  O0
*

Row
857

  • Type Alfa: 159 1.9 JTDm 16v TI
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giallo Zoë v6 12v Spider
« Reactie #21 Gepost op: 22 april 2013, 20:27:57 »
Wauw, mooi project!
Alfa Romeo 159 TI
Squadra Massimo / 18" TI / AppRadio 3

Previous:
Alfa Romeo 147 Collezione
Squadra Massimo / 17" TI / Wiechers strutbar / Bilstein B6 / Eibach ProKit
*

Arwin
687

  • Type Alfa: GTV 2.0 16v
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giallo Zoë v6 12v Spider
« Reactie #22 Gepost op: 7 mei 2013, 11:34:31 »
Ziet er goed uit!
GTV 2.0 16v/Aprilia RSV1000R
*

butt head
35

  • Type Alfa: spider
  • *
    - Startende Alfist
  • bwaaaaaaaaaaaap
Re: Giallo Zoë v6 12v Spider
« Reactie #23 Gepost op: 20 februari 2014, 00:10:41 »
na een lange stilte zal ik weer is een update doen.

afgelopen zomer heb ik bij een uitwijk actie 2 van mijn blackline velgen kapot gereden. gelukkig niet de spider frontaal in de auto van een kamikaze patiënt die het nodig vond om met en rot gang door een slecht er overziene bocht te rijden. helaas was hij te snel weg om zijn gegevens te monteren.

dus we hebben maar even een paar velgen van het internet geplukt. mak volare mirror. maar ik vond die velgen maar een goude tanden effect geven....
daar moesten dus vroeg of laat andere velgen voor in de plaats komen.



niet lang na dat ik de mak velgen had gekocht was iemand een set gtv cup teledails aan het verkopen. ooit had ik al eens een foto gezien van een spider in de zelfde kleur als mijn spider die ook cup teledails er onder had en dat stond heel mooi.
helaas toen niet een mooi ruil kunnen maken met de mak velgen voor de teledails.


ergens halve wegen november kocht ik me een midden console voor een fase 2 spider of gtv. het midden console was in nieuw staat dus dat kon heel mooi het gehavende midden console wat in de spider zat gaan vervangen.

de kerst dagen waren maar net voorbij het was een uurtje of 3 in de middag toen ik me besloot even het midden console te wisselen. dus vol goede moet begonnen van alles te demonteren. en bij het bovenste deel aan gekomen gigantisch zitten morren om een paar schroefjes los de draaien. na een uur gekloot te hebben met die schroefjes en er maar 1 er uit hebben weten te peuteren ben ik is gaan telefoneren met de gene waar ik het middenconsole vandaan had.
al snel werd het duidelijk dat het hele dachboard er uit moest om het te kunnen vervangen.  :banghead:

maar ja ik was al halver wegen. het begon donder te worden dus maar besloten de volgende dag verder te gaan want het stuur zou wel akelig vast zitten werd me verteld.

de volgende ochtend weer verder gaan sleutelen. met een 2 minuten had ik een stuur in de handen. en met een uur had ik het dashboard er uit.



het zwarte zat er in en het mat zwarte zit er nu in.



na een paar uur sleutelen.




ongeveer 1.5 jaar terug kocht ik op de sloop 2 brembo 166 v6 rem klauwen in de zin van ze waren toch akelig goedkoop en de remmen van de spider konden beter.
in die 1.5 jaar ben ik dus nog bezig geweest om de verdere onderdelen te kopen, januarie had ik eindelijk alles bij elkaar gespaard dus ik kon de spider afleven bij de garage voor een rem update.

ook was ik nog steeds hele maal wild van de cup teledails. de gene waar ik toen niet een ruil mee kon sluiten bood ze weer aan. dus ik heb weer geprobeerd te ruilen maar mijn aanbod was nog niet goed genoeg :(  tijdens de snert rit sprak ik de gene van de cup teledails en hij vertelde me dat hij al meerdere mensen interesse in de set velgen hadden. toen toch maar de stoute schoenen aangetrokken de velgen gekocht.

af gelopen weekend heb ik de velgen op gehaald en nog een hele lading andere meuk om te verbereren/opteknappen aan de spider.
de velgen heb ik maandag maar gelijk bij de garage gedeponeerd waar de spider stond voor de rem update. dat kwam mooi uit kon hij gelijk de teledails er op schroeven inplaats van de lelijke mak dingen.


zie hier de spider met cup teledails.


en als je goed door de velgen heen kijkt zie je een paar dikke brembo's zitten.





nou zullen sommige zich af vragen wat er zo speciaal is aan cup teledails. de normale teledails zijn zilver gespoten. de cup teledails zijn in de kleur hyper zilver gespoten.
*

Arwin
687

  • Type Alfa: GTV 2.0 16v
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giallo Zoë v6 12v Spider
« Reactie #24 Gepost op: 22 februari 2014, 18:17:38 »
Ziet dr goed uit, wat balen zeg die blaasjes!
GTV 2.0 16v/Aprilia RSV1000R
*

butt head
35

  • Type Alfa: spider
  • *
    - Startende Alfist
  • bwaaaaaaaaaaaap
Re: Giallo Zoë v6 12v Spider
« Reactie #25 Gepost op: 22 februari 2014, 23:24:07 »
vandaag even de spider gewassen. er zat nog wat vuil op van de snert rit.





*

Arwin
687

  • Type Alfa: GTV 2.0 16v
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giallo Zoë v6 12v Spider
« Reactie #26 Gepost op: 23 februari 2014, 14:15:47 »
Nice, mooie foto's
GTV 2.0 16v/Aprilia RSV1000R
*

Dartinia
19

  • Type Alfa: Spider
  • *
    - Startende Alfist
Re: Giallo Zoë v6 12v Spider
« Reactie #27 Gepost op: 21 juni 2015, 18:48:59 »
Heerlijke kleur voor op een 916.
Velgen staan er ook erg goed onder!  :13: