!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ik ga even van de situatie van de klant uit,Het is gewoon niet transparant genoeg voor de klant. Bij een garage moet je te vaak om 'dingen ' vragen.De info komt niet uit hun zelf.Geen enkele garage adverteert met hun uurtarief om maar als voorbeeld te noemen.Het was en is blijft schimmig , met enorme verschillen. Ik ben zelf eind jaren 90 2 jaar werkzaam geweest in een autogarage(keten vakgarage), en dat was niet bepaald koosjer. De klant stond echt niet centraal, wat centraal stond was hoeveel en hoe snel kan ik iemand laten geloven van de handelingen!Misschien dat het nu wel anders is , maar als ik sommige verhalen links en rechts hoor, is het voor de klant nog steeds lastig beoordelen hoe de rekening precies zit.Zoals ik al aan gaf mag je al blij zijn als de werkzaamheden naar tevredenheid zijn uitgevoerd.
Talsma is zeer zeker niet de goedkoopste om je auto in onderhoud te hebben. Ik rij liever een stukkie dan de auto daar te brengen voor onderhoud.
Citaat van: Robert69 op 2 mei 2023, 20:55:16Citaat van: Robert69 op 2 mei 2023, 20:55:16Talsma is zeer zeker niet de goedkoopste om je auto in onderhoud te hebben. Ik rij liever een stukkie dan de auto daar te brengen voor onderhoud.Ik geloof je en begrijp het. Maar tegelijkertijd durf ik ook vol overtuiging het tegenovergestelde te beweren: Ik rij liever een stukkie dan de auto daar te brengen waar het onderhoud het goedkoopst is.