!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > 159

159 1750 Tbi en benzine pomp aansluiting?

(1/2) > >>

marc lenssen:
Halle Allemaal,
mijn 1750 tbi ruikt nog al eens naar benzine. Ik wilde de benzine opvoer pomp in de tank eens vervangen (voor als daar een scheurtje in zit). Ik heb een pomp maar zie een aansluiting die ik niet ken. Hoe krijg ik de oude leiding hier van af? Moet ik iets indrukken of is het gewoon er uit trekken?

Nieuwe is dit:





Oude zou er zo uitzien::


afbeelding uploaden

marc lenssen:
Awel, stoute schoenen aan en maar proberen. Het was best een natte boel op die oude pomp dus een verse was geen overbodige luxe. En wat een enorme K*T klus (pardon my french) om de zitting van de achterbank er uit te krijgen.... het zweet staat me nog op de rug. Verse pomp erin, gestart en zie zo snel geen lekkage. Op hoop van zegen dat het nu is opgelost en dat ik alles op de juiste wijze terug gebouwd heb :-)

Niels G60:
Bekend kwaaltje ;) Mooi weer opgelost :)

Fps:
Goed bezig en herkenbare frustratie.
Mijn zitting heeft de vervanging van de benzinepomp niet overleefd, hij klikt niet meer vast. Mooi stukje Italiaans design: vorm boven functie.

marc lenssen:
Ik had al 2 nieuwe klipjes gekocht, er van uitgaande dat er wel iets zou breken. Allebei helemaal gesloopt. Maar makkelijk te vervangen en de achterbank zit weer netjes vast.... Maar godsallemachtig wat zit dat ding vast, en met mijn 115 kilo is er ook niet veel plaats achterin om comfortabel kracht te zetten :-)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod