!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Avg
3

  • Type Alfa: 159 sw
  • *
    - Startende Alfist
Afstandbediening sleutel alfa 159 sw
« Gepost op: 23 november 2021, 21:49:26 »
Goedenavond beste alfa kenners,

Ik heb sinds zaterdag mijn allereerste alfa in het bezit een mooie zwarte 159 sw 1,9 jts

De storing die ik helaas heb is de sleutel met afstandbediening. Deze werkt super met beide sleutels alleen als ik de auto langere tijd bijvoorbeeld snachts niet gebruik werken de afstandsbedieningen niet meer 

Als ik de bestuurders deur met de sleutel handmatig openmaak doet de afstand bediening het gelijk weer 100%.

De batterij heb ik bij beide sleutels al vervangen.

Kan iemand mij op weg helpen aub

Groet. Arjan en Judith .
*

stephanvgool
48

  • Type Alfa: 159 1.9jts
  • *
    - Startende Alfist
Re: Afstandbediening sleutel alfa 159 sw
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2021, 21:56:19 »
Goedenavond beste alfa kenners,

Ik heb sinds zaterdag mijn allereerste alfa in het bezit een mooie zwarte 159 sw 1,9 jts

De storing die ik helaas heb is de sleutel met afstandbediening. Deze werkt super met beide sleutels alleen als ik de auto langere tijd bijvoorbeeld snachts niet gebruik werken de afstandsbedieningen niet meer 

Als ik de bestuurders deur met de sleutel handmatig openmaak doet de afstand bediening het gelijk weer 100%.

De batterij heb ik bij beide sleutels al vervangen.

Kan iemand mij op weg helpen aub

Groet. Arjan en Judith .
Allereerst gefeliciteerd met je aankoop.
Ik rij al 11 jaar een 1.9jts en het probleem wat je schetst is helaas een veel voorkomend probleem.
Het licht aan de electronica in de afstandbediening. Ik heb nu mijn reserve, omdat de " oude" dit probleem ook geeft.

Veel veilig kilometers toegeweenst in de nieuwe bella
*

Avg
3

  • Type Alfa: 159 sw
  • *
    - Startende Alfist
Re: Afstandbediening sleutel alfa 159 sw
« Reactie #2 Gepost op: 28 november 2021, 10:04:26 »
Goedemorgen stephan,

Bedankt voor je reactie, het probleem zit hem niet in de sleutels helaas.  Deze zijn getest en zijn beide dik in orde.

De auto vergeet de sleutels helaas naar een langere tijd …

Mocht iemand een andere oplossing weten, graag.

Groet,

Arjan en Judith
*

jwq
2.630

  • Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: Afstandbediening sleutel alfa 159 sw
« Reactie #3 Gepost op: 28 november 2021, 11:25:51 »
Is de accu van de auto zelf nog gezond ?
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA