!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

peter ligtenberg
36

  • Type Alfa: Alfa romeo 159 2.2jts
  • *
    - Startende Alfist
alfa 159 verlaging Eibach resultaat
« Gepost op: 22 januari 2019, 11:53:37 »
voor de mensen die benieuwd zijn wat het verschil is tussen standaard vering en de Eibach pro verlagingsset
*

willeme
10

  • Type Alfa: 159 Sportwagon (939B)
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeolid
Re: alfa 159 verlaging Eibach resultaat
« Reactie #1 Gepost op: 23 januari 2019, 23:56:27 »
Ik ben zelf ook aan het kijken naar een verlagingsset voor mijn 159. Heb al het een en ander voorbij zien komen. Welke kit is dit? De Eimach Pro Kit? Het is nog redelijk subtiel, zo te zien. Je wilt ook niet te laag in gaan in verband met het comfortverlies. Heb je trouwens ook de dempers vervangen? Of kan het ook met de standaard dempers?
*

peter ligtenberg
36

  • Type Alfa: Alfa romeo 159 2.2jts
  • *
    - Startende Alfist
Re: alfa 159 verlaging Eibach resultaat
« Reactie #2 Gepost op: 24 januari 2019, 08:57:23 »
Ik ben zelf ook aan het kijken naar een verlagingsset voor mijn 159. Heb al het een en ander voorbij zien komen. Welke kit is dit? De Eimach Pro Kit? Het is nog redelijk subtiel, zo te zien. Je wilt ook niet te laag in gaan in verband met het comfortverlies. Heb je trouwens ook de dempers vervangen? Of kan het ook met de standaard dempers?

Goedemorgen,

ik heb de standaard dempers laten zitten. dit kan prima in combinatie met deze set. inderdaad de Eibach pro set.
wilde inderdaad niet te laag met de auto en vind dit perfect.

koste bij mij +-€600,- incl set incl montage