!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > 159

Alfa zoektocht

(1/1)

Johan6:
Goedenavond,

Ik denk er serieus over na om mijn BMW E39 525d uit 2001 in te ruilen voor een Alfa Romeo 159.
Maar dan wel specifiek een 5 cilinder uitvoering!
Dit omdat ik nu een 6 cilinder rij en eigenlijk niet weer terug wil naar een 4 cilinder..
Nu hoor ik je denken waarom!!!.. ik denk dat het deels een gevoel is..maar oooohh wat rijdt het heerlijk

Johan6:

--- Citaat van: Johan6 op 28 februari 2019, 19:43:41 ---Goedenavond,

Ik denk er serieus over na om mijn BMW E39 525d uit 2001 in te ruilen voor een Alfa Romeo 159.
Maar dan wel specifiek een 5 cilinder uitvoering!
Dit omdat ik nu een 6 cilinder rij en eigenlijk niet weer terug wil naar een 4 cilinder..
Nu hoor ik je denken waarom!!!.. ik denk dat het deels een gevoel is..maar oooohh wat rijdt het heerlijk
--- Einde van citaat ---

pptm_159:
Hi Johan,

Wat is je budget? En heb je een voorkeur voor een uitvoering, of voor bepaalde opties?

Gr,

pptm_159

Johan6:
zie marktplaats advertentie..

willeme:
Zonder het zelf door te hebben gehad, zat ik in een zelfde situatie. Een 159 met veel kilometer hoeft geen probleem te zijn. Check wel de historie. Dan niet alleen de boekjes, met name de facturen van de laatste paar jaar.

De vijfcilinder is erg prettig. Met name op de snelweg is het een fantastische motor. Houdt er wel rekening mee dat de prestaties onder die van een 330d (min of meer vergelijkbare concurrent destijds) lagen en het verbruik erboven.

In vergelijking met de E39 is de 939 ongeveer even groot en even ruim. Dus heel veel verschil ga je niet merken. Houdt er wel rekening mee dat een auto wordt verkocht met een bepaalde reden. Wat vaak het geval is met auto's met hoge kilometerstanden: er komen te veel kosten aan, dus de auto gaat eruit. Dat zou ik wel in kaart brengen bij aanschaf: dan weet je welke kosten eraan zitten te komen. Kijk ook met welke mankementen je kan leven. Die heb je nu eenmaal op een bepaalde leeftijd. Je rijdt echter wel voor een habbekrats een geweldige auto.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod