!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Interessant, ik lees even mee...Ga je ook de verbeterde olieleiding van de Giulietta 1750 monteren als je toch bezig bent?
Is je vorige turbo hier door stuk gelopen? Waarom niet het filtertje weg laten?
Het filterje zit alleen op het blok,dus geen reden om die op de turbo los te halen lijkt mij.
Citaat van: SpecialVeloce op 4 juli 2019, 02:37:40Citaat van: SpecialVeloce op 4 juli 2019, 02:37:40Het filterje zit alleen op het blok,dus geen reden om die op de turbo los te halen lijkt mij.Dat klinkt alsof er op beide plekken eentje zit? Om welke gaat het nou precies?Alleen 1, en deze zit op het blok.Komende zaterdag laat ik een motorflush uitvoeren, krijg ik een gemodificeerde leiding en wil ik de banjobouten laten reinigen. Of kan ik beter exemplaren zonder filter laten plaatsen? Zijn die bouten achteraf ook eenvoudig te vervangen/reinigen?
Als het goed is zit bij de 'assembly' een nieuwe banjo met filter. Dit is volgens mij ook gelijk de restrictor. Een bout plaatsen zonder restrictor gaat fout die blaast de olie seal stuk.Met restrictor en zonder filter kan wel. Maar als ik je probleem zo aanlas lijkt het meer op lager speling waarbij nu je compressor schade door onbalans heeft. Dat kan verschillende oorzaken hebben.
Hallo,Weet iemand de maat van de banjo? Ik ga op zoek naar een high flow.Bedankt voor de info alvast.