!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Bjorn159
61

  • **
    - Junior Alfist
Re: Bose versterker
« Reactie #15 Gepost op: 12 mei 2021, 14:13:40 »
Oh wat jammer. Wat heb je er in laten zetten?
*

Kenneth Cornelius
11

  • Type Alfa: Alfa Romeo 159 SW 1750tbi
  • *
    - Startende Alfist
Re: Bose versterker
« Reactie #16 Gepost op: 12 mei 2021, 14:18:21 »
Bedoel je welke relais? JDMA1 uit mijn hoofd gezegd. Ik had er eerste eentje zonder de A, maar die bleek andersom te werken(zei mijn technische vriend) en toen via hem uit Engeland dezelfde besteld als dat er origineel inzat. Was 20 euro duurder, vanwege de verzendkosten maar dacht aagghh.. als het dan verholpen is.

Ik heb het bij hem op de zaak gedaan(ze bouwen daar drones) en met nog een collega van hem gekeken, maar die zag verder niks geks aan de printplaat/relais. We hebben toen het relais nog los getest(uit de printplaat) en toen hoorde je het relais wel klikken. Daarna in de printplaat hoorde je hem ook klikken, zelfs in de auto.... maar geluid helaas niks..
*

Bjorn159
61

  • **
    - Junior Alfist
Re: Bose versterker
« Reactie #17 Gepost op: 12 mei 2021, 17:31:37 »
Relais wat je geprobeerd hebt is de juiste. Wat jammer dan, is wat ik heb gelezen bijna altijd de boosdoener maar goed. Nee was benieuwd welke unit er nu in zit.
*

Kenneth Cornelius
11

  • Type Alfa: Alfa Romeo 159 SW 1750tbi
  • *
    - Startende Alfist
Re: Bose versterker
« Reactie #18 Gepost op: 15 mei 2021, 12:15:36 »
Aah.. ik snap hem. Headunit is nu nog hetzelfde. Ik zit te kijken naar een headunit van Alpine. Zijn wel aardig aan de prijs, maar qua bedieningsgemak en kwaliteit niet te vergelijken met andere merken. Ik heb in mijn Clio RS lang geleden ook een headunit van Alpine gekocht en dat werkt nog altijd dikke prima. Ik wil eigenlijk in één keer alles laten doen: headunit, achteruitrijcamera en subwoofer repareren. Hik alleen nog een beetje aan tegen de kosten, kwam uit op €1100,-.