!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Als je kijkt naar kosten kun je beter bij h&s corse gaan want daar is het goedkoper. Over kwaliteit kan ik niet veel zeggen ik heb namelijk nog geen tuning. Wel weet ik dat ik naar h&s ga want daar hoor ik veel goede verhalen over via mensen hier op het forum en via de Facebook site van hun.
H&S heeft redelijk wat knoeiwerk van savali gezien
Hier mijn ervaring met HS-Corse: https://www.youtube.com/watch?v=-1JqPFZWx44Tevens daarom raad ik hun sterk aan
Hallo Freddy,Leuk je hier ook te zien ;-). Ik heb zelf een Alfa Romeo 159 en deze is ook gechipt door Squadra. Ik kan niet spreken over de andere tuners. Ik weet dat Savali hoog aangeschreven staat. Toevallig zit Squadra bij mij om de hoek, dus voor mij is het vrij logisch. Mijn ervaringen met Squadra zijn erg positief. Ze reageren direct en adequaat. Geen 'grote' verhalen, maar gewoon duidelijk en eerlijk. Erg prettig dat ze niet alleen tunen op maximaal vermogen, maar ook op koppel en levensduur. Ze houden rekening met de toleranties van de auto en gaan daar niet boven zitten. Ik ken genoeg tuners die veel meer spektakel kunnen leveren, zij het voor kortere tijd. Je kan kiezen uit 'Medio' en 'Massimo'. In principe krijg je met Medio al voldoende extra. Met name onderin voel je het extra koppel. Met Massimo heb je net dat beetje meer, vooral boven in. Het scheelt volgens mij zo'n 150 tot 200 euro. Ik zou lekker voor de Massimo gaan. Dan zit je volgens mij ongeveer op het niveau van de Gulietta QV, zo'n 230 pk dacht ik.