!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Wat k*t zeg.... Jammer om op deze wijze afscheid te moeten nemen. Gelukkig zijn de passagiers Ok neem ik aan? Veel sterkte met de terugreis 💪
Krijg je in zo'n geval ook geen vervangend vervoer als je dat in je pakket hebt? Het antwoord maakt misschien niet eens zo veel uit. Ik denk dat ik overstap van de anwb naar knac (eindelijk)
Wat een vervelend einde van de vakantie zo zeg…Ik heb dit zelfde probleem ook 2 welen geleden gezien met me pa. Die heeft een 156 GTA met bijna 5 ton op de klok (ondertussen met het 2e motorblok).Op vakantie in frankrijk, onderweg terug homokineet overleden, niet meer mee te rijden, afgesleept naar garage. Deze gingen eind vd week( dit was op maandag) voor een maand dicht en hadden geen tijd die week voor diagnose. Dus hij moest dat afwachten. ANWB wilde wegens de leeftijd en km stand vd auto niks doen tot er een kostenplaatje bekend was, dat zou dus 5 weken minimaal op zich laten wachten. Uiteindelijk de auto zelf opgehaald, was 1100 km sturen in een uiteindelijk erg lange dag van bijna 18 uur, maar hij staat nu teminste wel gewoon weer voor de deur.Wel een erg zure werkwijze vind ik van de ANWB, gezeik om dagwaardes en schadekosten enz. Auto’s zijn voor de eigenaar vaak veel meer waard als de eigenlijke straatwaarde.
Haha, nice! Dat is toch wel een welkome upgrade. Ik heb deze stap ook eind vorig jaar gemaakt, van een 159 naar de stelvio. Ga je geen spijt van krijgen! Diesel zie ik op kenteken? Tripje naar squadra al gepland?Veel plezier en veilig KM gewenst