!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

pkc.jonker@live.nl
34

• Type Alfa: 159 Sportwagon 1750 TBI
  • *
    - Startende Alfist
Deurrubbers voor (links en rechts)
« Gepost op: 17 augustus 2025, 15:16:40 »
Vanwege schade door een DInitrol behandeling moet ik de onderste deurrubbers rondom vervangen. Nu blijken de voorste deurrubbers niet meer leverbaar via reguliere kanalen volgens onze garage (Valk, Rijssen). Weet iemand hoe ik aan twee van deze rubbers kan komen? Het oonderdeel nummer is 60688299, het rubber met dit nummer kan zowel voor links en rechts worden gebruikt volgens de garage.
*

DanielH92
2.498

• Type Alfa: Giulietta QV TCT
    Moderatore - Super Alfist
Re: Deurrubbers voor (links en rechts)
« Reactie #1 Gepost op: 17 augustus 2025, 17:59:16 »
*

pkc.jonker@live.nl
34

• Type Alfa: 159 Sportwagon 1750 TBI
  • *
    - Startende Alfist
Re: Deurrubbers voor (links en rechts)
« Reactie #2 Gepost op: 19 augustus 2025, 12:07:37 »
Ja thanks! Wellicht was mijn oproep iets te kort door de bocht.

Beide heb ik vorige week ook al gevonden + meer opties. Maar die italiaan verstuurt (ook bij betaling) niet naar NL en heeft maar 1 seal. En de Augustin-Group heeft na betaling voor 2 rubbers die ik een week geleden heb gedaan  nog niks geantwoord. Dus ik vraag me af of ze die onderdelen hebben, want ze reageren ook niet op mails. Vandaar mijn oproep! Dus alternatieven nog steeds welkom.

------------
Update: Augustinus-Group mailt terug dat de rubbers niet leverbaar zijn en storten geld terug. Dus wie wat rubbers heeft, let me know!