« Reactie #19 Gepost op: 11 maart 2025, 15:40:15 »
Ja hoor dus als die prrrrr doet en ik geef een tuf je gas is het weg en als je dus gas los laat is het er weer.
Niet altijd gebeurt dit, maar ik verwacht dat het de nokkenas stand is die dus meer overlap geeft waardoor je dit hoort.
Als je vliegwiel naar de haaien is dan hoor je die rammelen als je je koppeling half indrukt.
Hier wordt altijd netjes gereden met de auto en niet altijd blam vol het gas erop. Voetje van het pendaal voor het druklager. De K04 zorgt daar ook wel voor, bijna 3 ton op de klok en met originele koppeling en vliegwiel. met +300 pk en deftig koppel.
We zijn geen dokter op afstand maar jou symptoom klopt niet met een defect vliegwiel. Je koppeling grijpt goed en soepel aan en slipt niet dan is de koppeling gewoon nog goed.
Trouwens met een SAC koppeling blijft ie zn hele leven zo goed als constant. dus als je druklager ook geen herrie maakt is zou ik liever het geld aan iets anders besteden.