!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > 159

Elektrische ramen doen raar

(1/2) > >>

Alfa159jtdm2.4:
Goedenavond beste Alfa liefhebbers,
Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een  prachtige 159. Bij de dealer alles geprobeerd en het deed het.
Alleen nu heb ik de volgende probleem. Als ik de ramen naar beneden wil hebben gaat dat zonder probleem maar druk je ze omhoog dan gaan ze nog verder omlaag. Ik heb nu door dat ik de knop heel hard omlaag of omhoog moet drukken zodat de ramen doen wat ik wil.
Nu is mijn vraag wat kan ermee mis zijn.
De dealer is 200km bij me vandaan, dus als het iets kleins is wil ik het zelf oplossen/laten maken. Dan 400km op en neer te rijden.
Alvast bedankt allemaal.

brinkerik:
Ik herken het zo niet, is het met alle ramen op deze wijze, of met 1?

Kun je er misschien een filmpje van maken?

Milan.M:
Kun je ze niet opnieuw inleren misschien?
Door de knop bijvoorbeeld naar beneden ingedrukt te houden 10 seconden en vervolgens omhoog 10 seconden.

Bij sommige modellen werkt dit, weet niet hoe dit zit bij de 159.

Alfa159jtdm2.4:
Ik heb het bij alle ramen.
Via de andere deuren zijn de ramen gewoon nornaal te bedienen. Dus er is niks mis met de elektronica van de ramen zelf. Alleen als je ze vanaf de bestuurders kant wil bedienen doen ze dat.

Inleren geprobeerd, werkte niet.

brinkerik:
Dan verwacht ik dat het in de knoppen zit.

Knoppen paneel vervangen,  misschien valt het te repareren, maar ik denk niet dat je het weer in elkaar krijgt als je het helemaal los haalt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod