!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Buggles
13

  • Type Alfa: 159 2.2 JTS SW
  • *
    - Startende Alfist
Re: Geluid valt uit bij autoradio
« Reactie #15 Gepost op: 15 oktober 2021, 10:07:43 »
@DanielH92 @Tjibbe Dan ga ik de deuren even checken! Ik heb gemerkt dat als iemand met de deur slaat dat het ook aan/uit kan gaan dus dat zou een goede verklaring kunnen zijn.

Bedankt voor de tip!

JB
*

Buggles
13

  • Type Alfa: 159 2.2 JTS SW
  • *
    - Startende Alfist
Re: Geluid valt uit bij autoradio
« Reactie #16 Gepost op: 15 oktober 2021, 11:36:28 »
@DanielH92 @Tjibbe Het probleem is gevonden, het zit in de achterdeur aan de passagiers-zijde. Ik kan zien dat de tweeter niet meer op z'n plek zit, dus waarschijnlijk is dit de boosdoener.

Ik had eerst het deurpaneel aan de bestuurders-zijde gedemonteerd, daar zat de tweeter ook los. Het weer vastmaken is wel een dingetje (is me nog niet gelukt, en ik moet ook nog werken vandaag dus dit wordt een project voor het weekend). Ik ga kijken of ik de tweeter met wat duct tape weer goed op z'n plek kan zetten. Mocht er echte truc/manier zijn om de tweeters weer goed vast te maken (schiet er steeds uit als ik het paneel probeer terug te plaatsen) dan hou ik me warm aanbevolen!

Bedankt voor de tips!

JB