« Gepost op: 12 juni 2026, 18:05:11 »
Ik heb problemen met A/C. Na 15 minuten rijden stopt bijna alle lucht, zet ik de A/C uit dan komt na 2-3 minuten de lucht terug. En dat dan elke keer opnieuw de hele 2000 km van Portugal naar Nederland. Ik vermoed dat de ijs-sensor niet (goed) werkt en wil om te beginnen de weerstand met multi-meter bepalen. Eerst warm dan in een ijsbad. Dus eerst de sensor vinden en ik probeer naast het gaspedaal de bekleding weg te nemen waar ik verwacht de verdamper en sensor aan te treffen maar ik zie het niet. Heeft iemand een video of foto hoe en waar ik de sensor kan vinden. Alfa 159 1750Ti van 2010, bedankt.