!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

jwq
2.621

  • Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: kan iemand mij helpen met deze foto
« Reactie #15 Gepost op: 13 oktober 2016, 10:28:22 »
Ik zou het wel willen wegwerken op een andere plaats, maar waar de radio zit, heb ik geen plaats meer over. Heb een 2-din radio pioneer fh-x700bt. De originele radio is achterkant 1-din dikte, dus daar kan de blue&me perfect onder. De pioneer is achterkant 2-din dikte en daarmee is de volledige opening gevuld. Ik zal een andere ruimte moeten zoeken dus voor de blue&me,  maar op dit moment zie ik hier geen mogelijkheid in, daar ik nergens een andere opening heb.

Denk dat het wat creativiteit vergt...;)
Je kan die blue&me doos vast wel ergens achter het dashboard of zo weg stoppen, of achterop onderin de console, uiteindelijk maakt het verder niet uit waar hij zit, zolang hij maar aangesloten is. Hoeft niet vast te zitten of zo, als hij maar niet rammelt ;)
Weet dat mensen hem bijv vaak achter dashboardkastje proppen, maar denk dat de standaard aansluitkabel daar niet lang genoeg voor is, dan heb je die verlengkabel nodig.
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA
*

zebra79
8

  • Type Alfa: Alfa Romeo 159 Sportwagon
  • *
    - Startende Alfist
Re: kan iemand mij helpen met deze foto
« Reactie #16 Gepost op: 13 oktober 2016, 12:00:12 »
Ik ga het eens opnieuw bekijken en dan laat ik het weten of ik al dan niet tot een oplossing ben gekomen  :13:

Groetjes