!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > 159

Olietemperatuur, wat is normaal/standaard?

<< < (2/5) > >>

brinkerik:
Milan, dat is de koelvloeistof temperatuur.

jwq:

--- Citaat van: brinkerik op &nbsp;2 september 2018, 08:15:30
Citaat van: brinkerik op  2 september 2018, 08:15:30 ---Milan, dat is de koelvloeistof temperatuur.

--- Einde van citaat ---

Waarbij je dan ook nog eens "genept" wordt door Alfa in het geval van watertemperatuur.... De watertemperatuur wordt via het motormanagement doorgegeven, waarbij de meter tussen de 80 en de 100 graden watertemperatuur altijd een vaste 90 graden op de meter aangeeft....    ;)

Olietemperatuur bij giulia/stelvio is volgens mij wel "realtime", alleen geeft hij geen echte waarden aan, alleen streepjes....
Ga er zelf maar van uit dat halverwege normaal/bedrijfstemperatuur is ;)

alfata:
En dus ook nooit volgas als die net "90" graden aanwijst... Olie duurt 2,5 keer zo lang om op temperatuur te komen...

ScriptMania:
Mijn olietemp staat bijna altijd op 100 graden, soms 110 maar dat is een 2.2JTS.
Dus meestal 10 graden warmer dan de koelvloeistof die altijd strak op de 90 graden staat, maar dat doet een stukje software zodat men niet in paniek raakt als deze schommelt lol.

Paul:
Mijn 1750 blok zit eigenlijk altijd rond de 90 graden

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod