!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Citaat van: DanielH92 op 8 februari 2024, 00:00:02Citaat van: DanielH92 op 8 februari 2024, 00:00:02Heb momenteel een aftermarket Xenon set, maar heb het idee dat de lampen hiervan langzaam aan wat slechter beginnen te worden. Tijdens een regenbui in de nacht is het zicht echt zeer matig.Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar ik heb ook enige tijd - onterecht - stug vol gehouden dat dat aan de verlichting lag. Bleek toch wat anders te zijn dat langzaam aan wat slechter aan het worden was... ;-)
Heb momenteel een aftermarket Xenon set, maar heb het idee dat de lampen hiervan langzaam aan wat slechter beginnen te worden. Tijdens een regenbui in de nacht is het zicht echt zeer matig.
Citaat van: DanaBanana op 8 februari 2024, 00:10:26Citaat van: DanaBanana op 8 februari 2024, 00:10:26Citaat van: DanielH92 op 8 februari 2024, 00:00:02Citaat van: DanielH92 op 8 februari 2024, 00:00:02Heb momenteel een aftermarket Xenon set, maar heb het idee dat de lampen hiervan langzaam aan wat slechter beginnen te worden. Tijdens een regenbui in de nacht is het zicht echt zeer matig.Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar ik heb ook enige tijd - onterecht - stug vol gehouden dat dat aan de verlichting lag. Bleek toch wat anders te zijn dat langzaam aan wat slechter aan het worden was... ;-)Herkenbaar! Heb er nagenoeg gloednieuwe aftermarket xenon in zitten, maar 's avonds + regen heb ik beduidend meer moeite mee.Maar Daniel is nog een stuk jonger dan wij als ik het goed heb
@marc lenssen zag dat de gewone H7 lampen 55watt trekken.De Novsight volgens eigen specs 100W, maar volgens de test zoals gedocumenteerd in de eerder gedeelde tabel zit dit werkelijk op 66watt.Met 100w had ik het niet aangedurfd, maar 66w is niet heel veel hoger dan origineel, dat komt wel goed.@DanaBananaMijn 31 jaar oude ogen functioneren nog prima ga ik van uit. Ik ben fan van Led dimlicht sinds ik vorige week een 3 jaar oude Peugeot 208 voor de vriendin heb gekocht met origineel Led verlichting. Er gaat letterlijk een wereld voor je open, wat een ongelofelijk fijn helder lichtbeeld geeft dit.
Citaat van: Robert69 op 8 februari 2024, 07:19:10Citaat van: Robert69 op 8 februari 2024, 07:19:10Citaat van: DanaBanana op 8 februari 2024, 00:10:26Citaat van: DanaBanana op 8 februari 2024, 00:10:26Citaat van: DanielH92 op 8 februari 2024, 00:00:02Citaat van: DanielH92 op 8 februari 2024, 00:00:02Heb momenteel een aftermarket Xenon set, maar heb het idee dat de lampen hiervan langzaam aan wat slechter beginnen te worden. Tijdens een regenbui in de nacht is het zicht echt zeer matig.Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar ik heb ook enige tijd - onterecht - stug vol gehouden dat dat aan de verlichting lag. Bleek toch wat anders te zijn dat langzaam aan wat slechter aan het worden was... ;-)Herkenbaar! Heb er nagenoeg gloednieuwe aftermarket xenon in zitten, maar 's avonds + regen heb ik beduidend meer moeite mee.Maar Daniel is nog een stuk jonger dan wij als ik het goed hebWelke xenon heb jij er nu in zitten?