!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > 159

Plaatsing van nieuwe carterontluchting

(1/3) > >>

Bjorn159:
Liefhebbers,

Iemand die nog tips heeft bij het plaatsen van een nieuwe carterontluchting / kleppen deksel voor de TBI motor?

- gebruik van extra vloeibare pakking noodzakelijk naast de rubberen pakking?

- aanhaalmomenten van de bouten?

Nog iets anders?

Mvg Bjorn

Bjorn159:
Vandaag de nieuwe carterontluchting/kleppendeksel geplaatst. Gelijk alles een beetje schoongemaakt.

PS : wat is het kunststof toch heerlijk bros. Klemmetjes etc zijn wel kwetsbaar zeg.

SpecialVeloce:
Ik zit momenteel te kijken waar ik die kleine PP Pijp kan krijgen. Voor een acceptable prijs natuurlijk zonder met nog 99 te hoeven blijven zitten.

Dat zijn de pijpjes met sleuf voor bijv over de kabels naar de bobines en sensoren.

Bjorn159:
Ja dat zou wel lekker zijn. Er zal vast een alternatief zijn.

Joep1984:
Wellicht een idee om die slangetjes te vervangen voor zoiets?

https://www.allekabels.nl/delock/6335/3486113/delock-gevlochten-mouw-uitbreidbaar-5-m-x-12-mm-zwart.html?gclid=EAIaIQobChMI3K---_jp8gIVB853Ch3-ugYdEAQYASABEgLK_fD_BwE

Ik zag dat bij mijn tbi ook diverse slangetjes minder zijn geworden en speel ook met de gedachten om het zo te gaan doen.

Ik heb wel van dat soort slang  via mijn werk, maar deze is net wat te dik (13 mm)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod