« Gepost op: 20 juni 2026, 18:12:15 »
Heb een ander interieur voor mijn 159 gekocht, alleen de deurbekleding (het vinyl) laat los. HAd ik bij mijn GT ook al, mijn huidige bekleding heeft het ook.
Interieurbekleders willen er eigenlijk niet aan of tegen extreme kosten.
Nou had ik een ideetje.
Met lasdraad en met dunne perslucht slang (zwart) maak ik een omhulde draad die ik span in de naad die horizontaal loopt tussen het vlakke gedeelte (van de raambediening) en het verticale gedeelte van de bekleding. Draad zit dus in het zicht.
Twee gaatjes geboord in het vinyl op beide hoeken (eng...) waar de omgebogen uiteinden van de lasdraad in komen en de lasdraad gemonteerd.
Ben niet ontevreden ....
zie foto's

Gelogd
1 Vind ik leuk Hylke vind dit leuk.
33, 75, 155, 156, 156SW, Giulia 69, GT, 159 tbi