« Reactie #17 Gepost op: 30 augustus 2016, 10:39:46 »
Een kapotte banjobout en een hoge koolafzetting op de inlaatzijde.
dat gebeurt helaas vaker bij de multiair motoren. ook niet gechipte, dus daaraan ligt het niet. Onderhoudsinterval onder de loep nemen, en eventueel dramatisch verkorten. Ook af en toe die banjobout verwijderen en controleren op koolafzetting, en daarop je oh interval aanpassen. 1000 euro betaald veel olie...
De auto krijgt om het half jaar verse olie... Nog vaker wordt wel een beetje te veel van het goede.

Gelogd
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers - Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1