!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
De 13 en 11 Pin hebben inklapbare spiegels met geheugen. 9 en 7 hebben een gewone vouw, 7 en 5 hebben een gewone handleiding.Aanpassing 3PIN Glass2PIN Verwarming2PIN Temp.2PIN Opklapbaar4PIN Geheugen (indien elektrische stoelen)Vandaag werkte ik aan het onderwerp. Het is van het P & P-type, maar u moet een set Europa-spiegels hebben. Engelse modules passen, behalve dat de pinnen van de spiegelverstelling in de enkel zijn vertaald. Als de spiegels uit Engeland komen niet, want de hoek van de spiegels is tegengesteld en ze kunnen niet optimaal worden afgesteld.
Mooi project! Ik zou eerst eens beginnen met 12v zetten op de pennen richting de motortjes, om te zien of de spiegels überhaupt inklappen. Weet je zeker dat de motortjes zijn ingebouwd, en niet van een oude set overgezet hadden moeten worden? Vind de prijs van de spiegels namelijk zo laag dat dat best eens het geval kon zijn.
Hallo. Heb net elektrisch inklapbare spiegels gemonteerd en ze werken gewoon nix aanmelden.
Ik heb 'n donkerbruin vermoeden dat je deze functie via multiecuscan softwarematig moet activeren