!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > 159

Verbinding met bleutooth

(1/1)

Ben1906:
Hoi,
Ik heb een alfa 159 Ti. Daar zit een standaard radio in met bluetooth. Als ik instap maakt hij niet automatisch verbinding, terwijl ik dat wel zo ingesteld heb. Wellicht heb ik iets verkeerd gedaan?
Alvast dank!!
Groetjes,
Ben

Milan.M:
Dag Ben!

Heb je het automatisch verbinden ingesteld in je telefoon? Het kan misschien even duren voordat je verbinding hebt met de radio.

Als je telefoon verbonden is zie je als het goed is je provider op het TFT scherm tussen de tellers.

Ben1906:
Hoi Milan,
Bedankt voor je reactie. Op mijn telefoon (IPhone 12) kan ik niet instellen dat ie automatisch moet verbinden...
iedere keer moet ik na het starten handmatig verbinden. Ik zal eens eerst even niets doen als ik in de auto zit en kijken of hij alsnog automatisch verbindt.
Groetjes,
Ben

Wolk9:

--- Citaat van: Ben1906 op 10 maart 2021, 10:30:36 ---Hoi,
Ik heb een alfa 159 Ti. Daar zit een standaard radio in met bluetooth. Als ik instap maakt hij niet automatisch verbinding, terwijl ik dat wel zo ingesteld heb. Wellicht heb ik iets verkeerd gedaan?
Alvast dank!!
Groetjes,
Ben

--- Einde van citaat ---

Wat voor radio heb je er in? Is dat een originele?

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod