!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Alfaromeo9!
16

  • Type Alfa: Guilietta 1.4 Dist. 170PK
  • *
    - Startende Alfist
Xenon verlichting
« Gepost op: 22 december 2018, 16:12:15 »
Mijn 159 TI is voorzien van xenon verlichting, is het mogelijk deze van binnenuit te verstellen?
Ze schijnen namelijk kort voor de auto en zou ze graag iets verder vooruit willen laten schijnen.
*

Milan.M
1.880

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Xenon verlichting
« Reactie #1 Gepost op: 22 december 2018, 16:54:48 »
Als er geen verstelling in het interieur te vinden is dan zul je de koplampen af moeten stellen door aan de stelschroeven te draaien op de units (onder de motorkap).

De garage kan dit voor je doen, het is niet veel moeite dus je kunt het ook eventueel zelf doen. Stel ze wel goed af, want met xenon met je al gauw “die gast” die z’n lichten niet goed heeft afgesteld.
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV
*

Paul
1.848

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: Xenon verlichting
« Reactie #2 Gepost op: 22 december 2018, 22:01:58 »
Ik heb nieuwe koplamp units en ik vind ze ook erg fel stralen. Opzich fijn natuurlijk, maar ik denk dat ze wel iets te hoog staan (ondanks dat mijn xenon zichzelf afstelt.
Bedankt voor de tip milan, ik zal eens kijken wat ik die kan vinden bij mijn koplampen
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

Niels G60
426

  • Type Alfa: Alfa 155/147
  • ****
    - Senior Alfist
    • van Doorn en Top Nijkerkerveen
Re: Xenon verlichting
« Reactie #3 Gepost op: 26 december 2018, 12:09:38 »
Hoogte regeling is automatisch wanneer er af fabriek xenon aanwezig is, en deze is last afhankelijk. De basishoogte kan je uiteraard zelf bij draaien bij de units zelfs.
www.vandoornentop.nl

Alfa 155 2.0 16V EVO4 R Seq
Abarth Punto EVO SuperSport Stage 4
Fiat Grande Punto Sport T-Jet Stage 2