!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

IlDiavolo
1

  • Type Alfa: 164
  • *
    - Startende Alfist
Alfa Romeo 164 gordels
« Gepost op: 16 augustus 2020, 17:42:12 »
Ik ben sinds kort een trotse bezitter van een schitterende 164 2L twin spark uit 1994. Echter had ik laatst gasten in mijn auto en trok er eentje te hard aan de gordel, waardoor die is blijven steken. Kostte aardig wat moeite om die gordel eruit te krijgen, maar toen ik er daarna achterkwam dat hij echt niet meer te repareren was, ging ik met frisse tegenzin op zoek naar vervanging op het internet. Zoals ik al verwachtte was het moeilijk om iets te vinden dat precies leek op de gordel die ik er net uitgehaald had. Vandaar mijn volgende vraag: weten jullie of er een andere gordels zijn (uit andere modellen) die erg vergelijkbaar zijn met die van mijn 164. Verdere tips zijn natuurlijk ook welkom.

Alvast bedankt!

Il Diavolo

PS: de gordel lijkt erg op degene uit de volgende link, maar ik heb rechts-achter nodig: https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voorraad/onderdeel/kenteken/jlhg94/modeltype/23938/onderdeel/veiligheidsgordel-links-achter/onderdeelid/3731421/