!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

alfachris
3

  • Type Alfa: 916 spider 3.0 & 166 3.0
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
te koop wegens verhuizing naar het buitenland

Met pijn in mijn hart bied ik mijn 916 Spider en 166 aan.
Twee ontzettend fijne autos waar ik 5 resp 8 jaar mee gereden heb.
Heerlijk blok die Busso V6 maar dat moet ik hier niemand meer vertellen denk ik.
Aangezien ik naar het buitenland verkoop ik beide autos.
De spider reed ik in de zomer en de 166 in de winter. Beide stonden in de stalling een half jaar om en om. Met name lange ritten gemaakt ik woon in het centrum dus heb de auto weinig nodig. Woon-werk op het fietsje. Maar als ik rij wil ik fijn rijden :-)
Ze zijn niet in concours staat maar hebben beide weinig gereden en motorisch voor zover ik kan zien in prima staat.
Ik verkoop ze liever aan een mede liefhebber dus doe een goed bod en ze zijn van jou!

Deze 166 heb ik 5 jaar geleden gekocht omdat ik heel graag deze 166 in deze kleur nog eens wilde bezitten. Ik ben de tweede eigenaar. Heerlijke auto hij rijdt zowel statig en relax met de automaat als erg vlot als het moet met een volledig orkest.
166 3.0 sportronic
Tweede eigenaar
Ontaria Blu (grijsblauw), grijs leer.
bouwjaar 1999
kms 100000
17" salami slicers
distributieriem 1 jaar geleden gedaan
APK loop tot oktober
Vraagprijs 4000

Chris (+31629080623, stuur ff whatsappje als je interesse hebt)
*

Milan.M
1.874

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Te Koop: 166 3.0 Sportronic '99 100dkm Blu Ontario Grijs Leder Eindhoven
« Reactie #1 Gepost op: 11 mei 2019, 23:47:37 »
Prachtige Auto Chris!
Zien er erg goed uit, zo te zien genoeg liefde en zorg gehad van een echte liefhebber :)
Succes met de verkoop!
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV