!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Rutger33
159

  • Type Alfa: 33 type 3 QV G3
  • ***
    - Alfist
Re: Buitenlandrit 2010 Ritje van de Camping naar Arese
« Reactie #15 Gepost op: 21 november 2012, 14:44:41 »
En wat moeten die italianen gedacht hebben op de 2 baansrototonde in Milaan, de spaghettivreters reden volgens mij in een 147GTA op de buitenste baan toen meneer Giovanni met de 156 aangescheurt kwam en driftend een volledige ronde over de binnenste baan van de rotonde deed :D  8)
*

Giovanni
590

  • Type Alfa: 155 156 2x Giulietta 170
  • *****
    - Super Alfist
Re: Buitenlandrit 2010 Ritje van de Camping naar Arese
« Reactie #16 Gepost op: 21 november 2012, 15:07:27 »
En wat moeten die italianen gedacht hebben op de 2 baansrototonde in Milaan, de spaghettivreters reden volgens mij in een 147GTA op de buitenste baan toen meneer Giovanni met de 156 aangescheurt kwam en driftend een volledige ronde over de binnenste baan van de rotonde deed :D  8)

Daar kan ik me niets van herinneren  ;D  Wel dat Job mij al grijzend vanaf de achterbank van een Giulietta 1.4 170pk al voor de rotonde begon aan te kijken. En idd, als je goed je best doet, kan je een Giulietta prachtig al tegensturend over het binnenbaantje van een dubbele rotonde laten driften met toestemming van al die electronische waakhonden. Meneer de Italiaanse begeleider werd duidelijk wit om zijn neus  :p 

Toen we bij de volgende rotonde aankwamen, en ik hem wees op mijn 156 V6 met toen al zowat 4 ton op de teller, vroeg meneer stomverbaasd wat ik dan in zo'n 1.4 Giulietta deed. De QV was meer iets voor mij volgens zijn inschatting  ;D

En ja, toen ik laatst een rondje in de QV van Leo reed, was ik mijn V6je meteen vergeten. Enkel het prachtige Bussogeluid is foetsie.
*

Jobo
1.821

  • Type Alfa: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8v
  • *****
    - Super Alfist
  • Luck is an attitude
    • http://www.urban-impressions.nl
Re: Buitenlandrit 2010 Ritje van de Camping naar Arese
« Reactie #17 Gepost op: 22 november 2012, 10:10:20 »
Ziet er fantastisch uit! Misschien dat ik dit jaar ook mee doe met de BLR.. nog meer mensen die hier interesse hebben?
ik ben er al mee bezig. Idee is een 4 daagse rit door de eifel en moezel.  En natuurlijk een middagje nordschleife 8)
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8v projectdiesel.
Origineel: 115 pk/ 275 nm
Inmiddels: 172 pk/375 nm
Doel: 175 pk/415 nm


Urban Impressions Fotografie


Scuderia Macchina Sportiva (SMS Racing)