!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Meetings > Afterparty van afgelopen meetings

Napraat: 10 April - Viva Italia Zandvoort 2023

(1/7) > >>

Robert69:
Was een leuk dagje met waanzinnig mooie auto's! Conclusie:
- net te koud en te winderig
- niet te druk, precies goed
- dragrace was een beetje suf
- Ferrari's zijn en klinken mooier dan Lamborghini's
- Giulietta's hebben de mooiste achterlichten
- niemand van de club gezien of gesproken voor zover ik weet
- op tijd naar huis
- de Juul lekker uitgelaten ;D

Elbert3045:
Voor mij was het de eerste keer en ik vond het geweldig. Met de paraderit reden we 130+ op het rechte stuk. Die kombochten zijn echt spannend. Bocht 11 en 12 is een heerlijke rechts-links combinatie en in bocht 14 alvast accelereren om vol gas het rechte stuk op te kunnen - heerlijk. Daarnaast leuk om oldtimers echt te zien rijden die op Soestdijk of in Essen alleen staan te glimmen. Respect voor die oudjes. Volgend jaar weer.

Geert1975:
Ik heb ook heerlijk gereden in sessie 1 vrij rijden, ( met de stelvio Q) Ben benieuwd of er nog foto's zijn gemaakt langs de baan?

Robert69:
Waarom reden er trouwens zoveel niet-Italiaanse auto's rond op een Italie event? Vonden wij best opmerkelijk.

jan engelaar:
Kwam rond 12.15 pas aan, dus nog nét kleine 1,5 uur droog meegemaakt, maar nog steeds ook toén al wel vieze koude wind  helaasch....... Net graadje of 10 te koud voor echt leuk, maar in ieder geval wel héleboellll mooie alfaatjes op de paddock !!

Zit blijkbaar soort van weervloek op dat VIVA ITALIA of zo...

Hoe het ook zij, tóch nog ff de laatste parade sessie in de stromende regen met de Giulietta QV van vriendin mee gereden (Mijn ex Giulietta :-))  , gaat wel errrrrrug traag hoor, en frustrerend dat je echt helemaal niemand in mag halen ,maar snap de opzet van de parade, dus begrijpelijk uiteraaard....... En moet niet zeiken verder, want vervolgens heb ik de laatste vrij rijden sessie daarna met mijn eigen GIULIA Q maar  laten varen, want werd me toch allemaal iets té zeiknat om nog  flink door te kunnen skeuren ,  zeker met de aandrijving  op de achterwieltjes  , die toch al niet helemaal zuiver op de graad meer zijn kwa profiel momenteel, dus tjaaaaaa...

Al met al , mooie waggies bij elkaar allemaal, maar bizar jammer van dat K..T weer

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod