!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Meetings > Afterparty van afgelopen meetings

Napraat: Autobahmeeting 11 mei 2019

(1/7) > >>

Paul:
Ondanks de slechte voorspellingen van het weer hebben we geen regen of iets gezien, later in de middag werd het helemaal zonnig. Perfect!

Ik heb een leuk rit ervaren en wil @alfata bedanken voor het uitzetten van de leuke toerrit! Mooie bergweggetjes gehad en mooi uitzicht gezien, maar tussendoor ook heerlijk hard kunnen knallen op de autobahn.

Deel 2 van de meeting kon ik helaas niet bij zijn, maar ook die zal ongetwijfeld een groot succes zijn geweest :)
Hierbij wat foto's van mij en hoop nog meer mooie voorbij te zien komen straks.

B van Kraaikamp:
Ha allen! Ik hoop dat jullie allemaal een leuke dag hebben gehad. Ik baal er enorm van dat ik op het laatste moment de gelegenheid niet heb gevonden om ook aan te sluiten. De volgende keer ben ik er weer bij!

Een berichtje aan onze Amico's; excuses voor de afwezigheid en het hierdoor niet aanleveren van de beloofde sleutelhangers! :(

Op zondag 2 juni is de Alfa Romeo Meeting 2019. Hier zal @Paul K zorgen dat hij aanwezig is voor het uitreiken van de sleutelhangers! (Mits deze nog niet naar het thuisadres verzonden zijn ;) )

Wellicht tot dan!

Bianco156:
Dag

Geweldige tourtocht (Alfata thanks) kon met mijn dieseltje voor mijn gevoel redelijk bijbenen.
Op de autobaan was het wat minder maar geweldige rit.

Turbo:
Heren,

Bedankt voor vandaag! Heb enorm genoten en had wel wat langer mogen duren

brinkerik:
Deel 2 van de meeting Bedankt

Deel 1;   Bedankt voor jullie deelname namens deel 2,  het idee van een Meeting is dat je elkaar tegen komt !!!


Ik heb mijn persoonlijke top met 4 km mogen overschrijden, dus mijn Bella had ondanks haar vele km`s een top dag!





meer foto`s volgen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod