!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Paul
1.848

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Napraat: CAR Summer Drive 2019
« Gepost op: 27 juli 2019, 19:52:32 »
Goedenavond!

Dit keer was het evenement niet vanuit eigen huis georganiseerd, maar werd de "logistiek" verzorgd door Season Drive. Naar mijn mening hebben ze het netjes verzorgd en ik was heel tevreden over het onbeperkte lunchbuffer! Wel ben ik zelf een paar keer de weg kwijt geraakt tijdens het navigeren in hun routeboekje, maar hé niet altijd alles gaat mij goed af ...


Ik heb niet veel foto's gemaakt, heb er eigenlijk maar 3 zelfs. Een overview van de startlocatie met onze mooie vlaggen en twee van het routeboekje haha. Hopelijk hebben jullie mooie plaatjes geschoten!!




Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

Paul
1.848

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: Napraat: CAR Summer Drive 2019
« Reactie #1 Gepost op: 27 juli 2019, 20:09:58 »
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

Milan.M
1.879

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Napraat: CAR Summer Drive 2019
« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2019, 03:18:02 »
Ik heb het ook erg naar mijn zin gehad!
Prachtige startlocatie, mooie rit en een goede opkomst. Het warme weer maakte de middag af 👍🏻
Heb weer veel (nieuwe) leden gesproken en leren kennen.

Zelf wel wat moeite gehad met de na ovatie die alleen als tekst beschreven stond. Een digitale versie van de route via Google Maps o.i.d. zou een goede oplossing/aanvulling zijn. (Tip voor de volgende keer 😉)

Wat mij betreft mag er een tweede editie komen!

Nogmaals dank aan Season Drive voor de organisatie 👍🏻
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV
*

B van Kraaikamp
752

  • Type Alfa: 147 FL Veloce Blackline
  • *****
    - Super Alfist
  • Organizzatore di Eventi
Re: Napraat: CAR Summer Drive 2019
« Reactie #3 Gepost op: 28 juli 2019, 15:38:59 »
Goed om te lezen heren! Mooi dat het weer een geslaagd evenement was. Jammer van het ontbreken van een digitale route / navigatie... we leven immers niet meer in 1980. ;)

Voor de volgende keer zal er ongetwijfeld gezorgd worden voor een eenvoudiger te volgen route! Jammer dat ik er niet bij kon zijn. :(

Maar in Italië heb ik het ook enorm naar mijn zin.

🍀Huidig: Alfa Romeo 147 FL (2007), Veloce Blackline 🍀
Ex: Alfa Romeo 147 (2004), Veloce Lusso
Ex: Alfa Romeo 147 (2001), Distinctive
*

Danny159
9

  • Type Alfa: 156sw en een 159sw
  • *
    - Startende Alfist
Re: Napraat: CAR Summer Drive 2019
« Reactie #4 Gepost op: 28 juli 2019, 20:27:44 »








Aantal deelnemende Alfa's
*

Paul
1.848

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: Napraat: CAR Summer Drive 2019
« Reactie #5 Gepost op: 29 juli 2019, 16:50:22 »
Hierbij nog een leuke fotoreeks geschoten door Motorsportmedia.nl. Even op klikken om de rest te bekijken.


https://www.facebook.com/MotorsportMediaNL/photos/pcb.2249110161792693/2249109435126099/?type=3&theater
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

Danny159
9

  • Type Alfa: 156sw en een 159sw
  • *
    - Startende Alfist
Re: Napraat: CAR Summer Drive 2019
« Reactie #6 Gepost op: 30 juli 2019, 00:34:53 »





Nog een aantal deelnemende auto's