!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

ArjanB
1.980

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #30 Gepost op: 29 juni 2015, 21:39:28 »
Is het een idee om bij te houden wie zonder afmelding niet kwam opdagen, en vlg jaar in geval van kaart-tekort anderen voor te laten gaan?
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #31 Gepost op: 29 juni 2015, 22:13:59 »
Volgens mij zijn van onze club de meeste mensen wel geweest. En daarnaast heb ik van alle 60 ook niet op het netvlies wie het precies is. Dus dat lijkt me een beetje onwerkbaar. Ik heb ook al van eentje gehoord dat die de parkeerkaart niet bij zich had en dus niet op de paddock kon parkeren, maar die is wel geweest.
*

Harold
5.210

  • Type Alfa: Alfa Romeo 156
  • *****
    - Super Alfist
  • Ik ruleer...
    • Club Alfa Romeo
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #32 Gepost op: 29 juni 2015, 22:17:41 »
Ja, onbegonnen werk..   dan moet je presentie lijstjes gaan bijhouden op zo'n dag...  :-X
*

damas
207

  • Type Alfa: Spider 916s 2.0TS-156 1.8
  • ***
    - Alfist
  • Betaal op tijd, zo voorkomt u een verhoging
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #33 Gepost op: 29 juni 2015, 22:29:28 »


Oh, en Damas, zie net je foto's, bedankt voor het maken/plaatsen van de 3 mooie foto's van mijn auto op het circuit (de zilveren 156 met achterspoiler)  :sign0098:
graag gedaan leonm hier nog een linkje voor grote versie

https://drive.google.com/folderview?id=0BygVjaSM0ux0ejF4cENuY0NnNUk&usp=sharing
*

Pinda
244

  • Type Alfa: 156 1.9 JTD 16v SW
  • ***
    - Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #34 Gepost op: 29 juni 2015, 22:30:05 »
Op de overzichtsfoto op pagina 1, tel ik zo'n 27 auto's, ik sta daar niet op bv, maar weet nog naast wie ik stond en hoever de tweede rij ongeveer was. Dus tel bij die 27 nog een stuk of 10 tot 15 op, dan zit je nog lang niet aan de 60. Dat is dan wel een beetje jammer, als er echt zoveel niet komen opdagen. ik hoop dt ik het mis heb en dus niemand tegen de schenen trap

Ja, onbegonnen werk..   dan moet je presentie lijstjes gaan bijhouden op zo'n dag...  :-X

Dat is idd eigenlijk ook geen optie :-X
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #35 Gepost op: 29 juni 2015, 22:38:57 »
Op de overzichtsfoto op pagina 1, tel ik zo'n 27 auto's, ik sta daar niet op bv, maar weet nog naast wie ik stond en hoever de tweede rij ongeveer was. Dus tel bij die 27 nog een stuk of 10 tot 15 op, dan zit je nog lang niet aan de 60. Dat is dan wel een beetje jammer, als er echt zoveel niet komen opdagen. ik hoop dt ik het mis heb en dus niemand tegen de schenen trap

Ja, onbegonnen werk..   dan moet je presentie lijstjes gaan bijhouden op zo'n dag...  :-X

Dat is idd eigenlijk ook geen optie :-X

Ik denk dat er sowieso ook al een stuk of 10 die bij de SCARB stonden en er zijn er ook een aantal alleen in de ochtend geweest of alleen in de middag. Dan schiet het toch wel aardig op naar de 50 á 55. Bij de 156 club heeft Len Janssen niet gereageerd op de pb's van Ruud, dus daar was eigenlijk nog 1 paddock plek over, verder kregen we op de dag zelf nog een last minute afmelding door privé omstandigheden. Denk dat het echt wel meevalt hoeveel er van onze club niet geweest zijn, echt op 1 hand te tellen.
*

Pinda
244

  • Type Alfa: 156 1.9 JTD 16v SW
  • ***
    - Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #36 Gepost op: 29 juni 2015, 22:43:22 »
Ok, dan valt het heel erg mee, dat zijn weinig no-shows.


Ik denk dat er sowieso ook al een stuk of 10 die bij de SCARB stonden

 :-\

Dat mocht zomaar! Op de heilige grond van de SCARB? :engel016:
Bij niemand de banden lek geprikt? ;D
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #37 Gepost op: 29 juni 2015, 22:48:30 »
Volgens mij hebben die het parkeerbeleid om een uurtje of 11 opgegeven  ;D. Sowieso, als je met je SCARB pas wapperde kon je er volgens mij gewoon parkeren ook als je bij een andere club opgegeven had.

Maar goed, ik heb het verder niet als probleem ervaren. Volgens mij hoeven we er verder ook geen issue van te maken. Het was een prima dagje, alleen wat anders dan we gewend waren.  :13:
*

ArjanB
1.980

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #38 Gepost op: 29 juni 2015, 22:56:01 »
Als ik mij goed herinner werd de paddock-pas alleen bekeken, niet gescand.
Ergo: we zouden ervoor kunnen kiezen om iets meer passen dan plekken uit te delen, om no-shows en elders-parkeerders te compenseren. Zo werkt het vol boeken van een vliegtuig ook, boekten (in ieder geval in het verleden) ook tot over 100%
En maken we meer Alfisti gelukkig
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
*

Harold
5.210

  • Type Alfa: Alfa Romeo 156
  • *****
    - Super Alfist
  • Ik ruleer...
    • Club Alfa Romeo
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #39 Gepost op: 29 juni 2015, 23:02:03 »
ja.. totdat ze wel gaan scannen.. (zoals in het verleden)  en je er niet meer op komt.. omdat iemand anders met dezelfde barcode al voor je was...
*

leonm
318

  • Type Alfa: 156 V6
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #40 Gepost op: 29 juni 2015, 23:50:44 »
Bij mij zijn zowel de paddock kaart als de toegangskaarten gescand!!
*

leonm
318

  • Type Alfa: 156 V6
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #41 Gepost op: 29 juni 2015, 23:53:40 »


Oh, en Damas, zie net je foto's, bedankt voor het maken/plaatsen van de 3 mooie foto's van mijn auto op het circuit (de zilveren 156 met achterspoiler)  :sign0098:
graag gedaan leonm hier nog een linkje voor grote versie

https://drive.google.com/folderview?id=0BygVjaSM0ux0ejF4cENuY0NnNUk&usp=sharing

Gaaf man, ook mooi die bewerkte foto's   :13:
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #42 Gepost op: 30 juni 2015, 07:39:15 »
Bij mij zijn zowel de paddock kaart als de toegangskaarten gescand!!

Bij mij ook.

En zoals ik al zei, volgens mij bij ons erg weinig no shows dus er wordt  nu een issue gemaakt van iets wat geen issue is. En daarij heb ik liever dat ik onverwachts een plekje open heb op de paddock dan dat er iemand die ik toezeggingen heb gedaan bij de poort staat en niet naar binnen mag. Vliegtuigen zijn nameljjk ook wel eens overboekt, maar ik kan niemand overboeken  :rolleyes:
*

Remy
82

  • Type Alfa: 147 GTA
  • **
    - Junior Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #43 Gepost op: 30 juni 2015, 13:06:21 »
We hebben weer een leuke dag gehad. Bedankt voor de organisatie en de kaartjes  ;)  :13:
*

bekkie
2.728

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA 170pk
  • *****
    - Super Alfist
Re: Napraat Italia a Zandvoort
« Reactie #44 Gepost op: 30 juni 2015, 16:31:52 »
Hoe gaat dat straks op 23 augustus in Assen dan in z'n werk dan?
Of is dat strikter gescheiden? Ik ben namelijk ook lid van de SCARB ( :wtf: ja inderdaad, sorry  :021:)
Maar eerlijk gezegd sta ik liever bij deze club ergens op het binnenterrein  ;D
Nou ja, maar eens kijken hoe het werkt en wat het kost. Volgens mij gaat morgen bij SCARB de inschrijving open voor Assen.
Voorheen: Alfa Sud 1.5TI / Alfa 33 1.3 / Alfa 33 1.3S / Alfa 33 1.7 16V Elegance / Alfa 146 1.6TS (2x)
Nu: Giulietta 1.4 MA 170pk - Distinctive - MY2010 - Argento Alfa - Pack Premium